ЧЕСТИТО, ТВОРЦИ! 01.10 ДЕН НА ПОЕЗИЯТА И МЕЖДУНАРОДЕН ДЕН НА МУЗИКАТА

https://i0.wp.com/s011.radikal.ru/i317/1410/3b/9b9ee8e3a8bd.jpg

Поезия от мен извира,
душата моя не позира,
сърцето в пулс,ритъм люлее,
стихът ми ясен песен пее.
Със думи точни и разбрани,
на място с рими обиграни
истински неща разказвам,
смела съм и го доказвам.
От истината Ви боли,
някои, знам, нали?
Разпъвана на кръст Голгота,
дава ми се ясна нота
да изчезна, да се скрия,
в земята черна да изгния.
Цитирам ясно и опасно,
не се срамуват да го кажат гласно-

Таз секира още ли е жива?
Устата затворете и, че тъй не бива
да хули и сече, нарежда,
не уморява се, глава не свежда!
Дори с еротика вилнее,
все още за любов копнее,
правда, страст, нежност раздава,
наточена, калена, здрава.

Но имам и приятели добри,
които ме обичат и в зори
по сайтовете ме следят
с любов, с желание четат.
За тях във този хубав ден,
на поезията съм в плен,
със целувка ги дарявам,
за тях ще пиша и…оставам!

https://i1.wp.com/m.sibir.bg/uploads_bg/img/0138694/img_138694_1399027_l.jpg

И МОЕТО ОТКРОВЕНИЕ ВЪВ НОВО СТИХОТВОРЕНИЕ-

Казват някои,че съм поетеса,
не ме бъркат със метреса,
други пък,че съм жена
силна,борбена,красавица.
За конфликтна и устата
ме имат трети,баба Злата
не можа да ме забрави,
но възмездието бави.
Лоша била съм,но съм пряма,
жена страстна,горда, драма
е животът ми,страх не познавам,
до кръв се боря,не се давам.
Римата ми е в кръвта,
прозата ми е душа,
с песента живея,дишам,
сека и по малко обичам.
Децата уча,свиря,пея,
летя със птиците и като слънце грея! 

Вашият коментар

