КЪМ ВАС ЗЛИ ХОРА

 

https://i0.wp.com/m.sibir.bg/uploads_bg/img/0138694/img_138694_2018889_l.jpg

 

  ЗЛИ ХОРА, НЯМА ДА ВИ ПОСЕКА, НЕ ЩЕ СЕ ИЗМЪРСЯ!

За  един сайт все още мил ми!

Умея да се изказвам и това го знаят тези ,които ми пречат тук да контактувам с хората. Питам,къде е админът тук,когато виждам как някои ,които спамят безогледно и то с постове копирани от интернета от къде ли не,къде е админът, когато тези някои създават нови профили, които ми пускат някой и друг коментар след това ме блокират или аз като отвърна на коментиращите ме,тогава тези същите „хакери“ да ги нарека търчат след всеки мой коментар и пишат срещу мене -след мене,за мене!? В същото време пак хекерски ли как са ми блокирали приятелите и повечето са отдавна само офлайн с тези си профили в сибира.Това значи ли ,че тези ми приятели трябва да ги изтрия,след като просто ги няма при мен с тези си профили и защо така е станало? Не са избягали от мен, а един от тях ми писа ,че е имал натиск тук от не кои да са да си направи друг профил,че да не го знам и да не ми е вече в приятелите. Що за злоба,наглост, подлост и какво ли не още? Докога ще се прави натиск на хората тук особено на приятелите ми? И какви ли още не поводи и причини се изтъкват пред хорицата само и само да ме изолират,така става и на други места и с други потребители. Защо бе мозъци,защо използвате техники,връзки с админи, със собственици на сайтове, интриги и тем подобни,толкова ли сте безсилни в желанието си да сте това, КОЕТО НИКОГА НЕ МОЖЕТЕ ДА СТЕ?! Ами… съжалявам ВИ!
НЕ САМО ГОСПОД ГЛЕДА,ХОРАТА ВИЖДАТ ИСТИНАТА, НО ПО ЛЕСНО ИМ Е ДА БЯГАТ …типично българско поведение!
БЛАГОДАРЯ на истинските си приятели, които не ме изоставиха макар и с други профили те са тук до мен-тях ги целувам, досещам се кои са и кои бяха предишните им профили,профили на мои приятели.
Ако нещо нарушавам и това се използва да ме оплюват и откъсват хората от мен, то задайте си въпроса не го ли правите и Вие , дори по зле?! Както и дори едно блокиране, кога и защо -това си е право на всеки потребител, докога ЩЕ СЕ МЕРИ С РАЗЛИЧНИ АРШИНИ.За едни може всичко,за други -НИЩО?!? От както от сайта бис беге и други чишити от чалга форуми и литературните сайтове се намърдаха тук, от тогава категорично ми се пречи на контактите с хората, с тези които все още ме харесват-не говоря за харесване, като жена или като поетеса, разказвачка, а като ЦЯЛО! ХОРАТА СЕ ЗАПЛАШВАТ ДА НЕ МЕ ПОСЕЩАВАЛИ, ОПЛАКВАТ МИ СЕ САМИТЕ МИ ПРИЯТЕЛИ, ЧЕ ТРУДНО ВЛИЗАТ В БЛОГА МИ, В ПРОФИЛА МИ И НЕ МОГАТ ВИНАГИ ДОРИ НА ЛИЧНИ ДА МИ ПИШАТ. АЛО, ПИТАМ ВИ, НЕКАДЪРНИЦИ НЕДНИ И ЯВНО ГРОЗНИ! ПРЕСТЪПНИК ЛИ СЪМ И С КАКВО ПРАВО МЕ ДЕЛИТЕ ОТ ХОРАТА, ДАВАТЕ МИ И ДИАГНОЗА, КОЯТО ОПРЕДЕЛЕНО Е ВАША ПО РОЖДЕНИЕ, ДИАГНОЗА НА НАПЪЛНО ЛУДИ И ЗЛОБНИ,ЗАВИСТЛИВИ СЪЩЕСТВА,НЕ КАЗВАМ ЧОВЕШКИ, ЗАЩОТО ИМА И ОГЛЕДАЛО-ВИЖТЕ СЕ! АКО ВСЕ ОЩЕ ИМАТЕ ОЧИ! И ОЧИ! ЗАЩОТО СЪРЦА НЯМАТЕ, А БЕЗ СЪРЦА, БЕЗ ЧУВСТВА И БЕЗ ИСТИНАТА СТЕ ГОЛА ВОДА!

АМИН.

Малка картинна галерия,някои Ви ги спестих-

https://i1.wp.com/m.sibir.bg/uploads_bg/img/0138694/img_138694_1926399_l.jpg

Този ме изтри от бис беге-жалва се пред Калин с куп женски подписчета, дали пък само с подписчета?!

https://i0.wp.com/m.sibir.bg/uploads_bg/img/0138694/img_138694_2114614_l.jpg

Ето това правят в сайта бис беге,затова ме изтриха от там и се довлякоха в сибир беге-тези …същите…

https://i1.wp.com/m.sibir.bg/uploads_bg/img/0138694/img_138694_2011790_l.jpg

Не можете с мене да се мерите дори с камъни да ме целите!

https://i2.wp.com/m.sibir.bg/uploads_bg/img/0138694/img_138694_2051846_l.jpg

https://i1.wp.com/m.sibir.bg/uploads_bg/img/0138694/img_138694_1926390_l.jpg

КОЛКОТО ДО –

https://i0.wp.com/m.sibir.bg/uploads_bg/img/0138694/img_138694_2078684_l.jpg

 

НЕ МОЖЕТЕ ДА МЕ ИЗПЛАШИТЕ

 

Не можете да ме изплашите със спам,
за разлика от Вас аз имам срам,
освен и дарба да римувам,пиша.
Човешкото във вас издиша!
Вас няколкото злобни люде
и завистливи, буги буги
играете във виртуала наш!
Човек с голямо Ч съм, ларш!

 

Живейте дръзко

Недей да плачеш,няма смисъл,
прогонвай всяка лоша мисъл,
във този свят добър и лош,
показвай цвете,а не нож!
С пари не всичко се купува
и този който им слугува
ще понесе товар жесток,
не ще прости и Господ Бог.
Ще плаща неговото поколение
и ще потъне във забвение
със своите пъклени дела
щом става роб на Дявола.
Без пари не се живее,
човешкото убиват, зее
яма във душата
щом слугуваш на парата.
Себе си чист запази,
недей се кланя, не лази,
обичай, радвай се, живей
и като ясно слънце грей!


 

Аз съм редовна потребителка. Поствам това , което е на душата ми, не си правя сметки,като някои  дали щяли да ми го краднат или подобни. Не получавам това, което давам в интернета по принцип,но така си го правя аз,някои неща и хора ги търпя. Някои са ми много мили,но определено анонимните меко казано ме дразнят особено когато арогантничат и са нахални с този си анонимен,менте профил. Докога ли? Казвате си -Сечивото е глупаво, манипулираме му блога,врем му се в неговите постове, пускаме подобни да го дразним, а заради него идват и нас да четат, но грешите. Както каза един мой приятел – Големият Паганини са го имитирали и крали…всичко, но никой не може да го замени – Той е неповторим! Това е един пример само, за голям човек, а за нас по малките е още по вярно, защото по принцип ВСЕКИ ЧОВЕК Е НЕПОВТОРИМА ИНДИВИДУАЛНОСТ. И просто си личи, когато ЧОВЕК НЕ Е СЕБЕ СИ !

Вашият коментар

