ЯРОСТ,ВЯРА,ГЛАС В ПУСТИНЯ! Постът ми беше изтрит в един друг сайт-избори-днес

Убийци на деца, народ
и лешояди с кръв нечовешка,
защо ви е народът -сноб,
това не е на Господ грешка?!
Убивате човека в мен
и моите деца невинни,
дано не видите бял ден,
джентълмени вий и дами финни!
Коя съм аз? Учителка.
Една от всичките в България -чужда.
Химера грозна ти, мъчителко,
от въздух, свобода аз имам нужда!
Върнете ми децата клети,
вий дяволи и изверги проклети,
лешояди, хищни птици
и силиконови юници!
Проклета сган и сволач мръсна,
как не ви омръзна, втръсна,
невинни жертви да убивате,
така и вий погубвате се, гниете?!
Убийци на деца, народ,
убивате вий своя плод,
спрете или Господ ще ви спре,
помощ моля, Богове!
Свестният на луд вий правите,
в тиня, мръсотия давите
народът ми, децата, мен!
Ще види ли България Бял ден?!


 

И за къде сме тръгнали с тоз гол ..з
в Европейският съюз?!
Ще ни сдъвчат като джам сакъз.
Американец ни показва среден пръст…
Тръгнал Ганьо на море
и дисагите си взе
без култура,но с таквоз чушле,
дето чужденец от него мре.
И кака Янка боздуганка
с консерви и компоти,
редува леща ,боб , картофи.
За циганчета голи ,боси
България пари си проси.
За българчетата добри,
никой не дава пет пари.
И момичетата наши
вън продават се добре,
а тук майките горките
плачат и кълнат во все.
И как не!
Посегнаха и на децата!
Не стига пустата заплата!
По чуждите земи умират
български войници,
а тук момичетата наши
са силиконови царици.
И ние тук ядем не хляб,а трици.
България от болка вие!
Кой ни прокле
или виновни сме си ние?
За бази си продаваме земята.
Крадем ,убиваме
от глад и болести умираме.
Родино моя!
Ти разграбена си вече.
От тебе Българинът се отрече,
избяга във чужбина на далече.
Боли ме!
Нямам думи вече!
Нямам нерви вече!
А утре 24 май кой ще празнува?!
Bye! Bye!
Учителите със мизерните заплати,
учениците с права над тях!
Кой пати?!


 

А.Х.Т.

sekirata cekupama 

Христо
48 г., София
Посетен : 1 пъти
Виж профила
Изпрати съобщение

Ето кой е бил и веднага -цъфна в профила ми!

Защо изтри този ми пост,

защо изтрихте този ми пост,

защо мамка му аз да не съм МАЙМУНА?! 

Вашият коментар

