ИСКАМ БУМЕРАНГ!

https://i2.wp.com/www.dw.de/image/0,,652443_4,00.jpg

Браво!
Значи тук си с власт
и пишеш напръщяло,
с мен си се заяло?!
Добра кошница си си изплело,
но материалът е изкуствен,
а постът ти е гнусен!
Довечера едно уиски пий от мен
и гледай да не се задавиш,
дано по красиво станеш
и мен на мира да оставиш.
За твоят жалък ранг
ще има бумеранг!

Ванга,знай че постовете мои трият,
ръце нечисти, атеисти!
Ванга,знай че аз не съм сляпа
и не могат да ме лъжат тез……артисти!!!

 

Вашият коментар

