ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН,СИНЕ!

https://i1.wp.com/s003.radikal.ru/i204/1404/c8/00c9633a6916.gif

 

ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН,СИНЕ!

БЪДИ МИ ЗДРАВ!

БЪДИ ДОБЪР И С НРАВ КОРАВ! 

ЩАСТИЕ, ЛЮБОВ,

ЖИВОТ ПО ХУБАВ – НОВ!

https://i1.wp.com/s019.radikal.ru/i636/1404/89/b42d030f60eb.jpg

 

ОБИЧАМ ТЕ!

МАМА 

Новият ми стих и клип за теб!


ЧЕСТИТ ДА СИ ВЪВ ТОЗИ ДЕН,
СИНЕ МОЙ, ТОЗ ДЕН РОЖДЕН,
ВЪВ КОЙТО С РАДОСТ МЕ ДАРИ,
СЪДБАТА ТЕБ МИ ПОДАРИ!

С колко много светлина
слънцето те днес огря,
че е твоят ден рожден,
протегни ръка към мен!
Жени много, но една
майка имаш на света,
жива докато е тя
ще те пази от беда.
Ще те благославя,бди,
всички демони тя ще приспи,
олтара с поглед ще обгърне,
иконата Исус прегърне.
Господ да прости ще моли
да те пази от неволи,
със здраве той да те дари,
с щастие,любов,мечти!
Твоята майка мила,свята
дорде е жива на Земята,
сила , дух крилат ти дава,
да те обича не престава!

мама
А.Х.Т.
27.04.2014

 

 

 

 

 

 

 

 

amfibia

БЪДИ!
Не обръщай внимание на злобарите и завистниците и знай,че не са само поети и поетеси.Успех,секирке!Те секат,не ти,но са силните на нощта,не на деня.А там е Дявола-горко им!

sekirata

Ето за какво се правят тези „маневри“
Пoети и поетеси-иска им се да са такива,но не стават въпреки че масово точно тези елементарни хорица пускат постоянно в сибир беге стихове световно известни.

блогът на Eli
КОЙ ЛИ ТОЛКОВА ЗАВИЖДА A+ A- Написана на : 2014-04-28 14:09:37

КОЙ ЛИ ТОЛКОВА ЗАВИЖДА че постоянно ми намяля посещенията?Ама нали сме българи …този който го прави сигурно се надява да е по-добър от мен.УВИ…!!!Всеки е за себе си!И всекиму бог е отредил…нито повече ,нито по-малко.

Гласувай тук
2
гласа
Посещения(72) | Добави в любими | Напиши коментар Страница 1 от 1 1-4 от 4 | 1

sekirata 2014-04-29 22:44:40 Редактирай

Аз какво да кажа. Мене тотално са ме блокирали особено достъпа до блога ми, където са стиховете ми и разказите ми. Ха, познайте защо.КОГА СЕ УБЕДИХ И СЕ ОТВРАТИХ ЛИ? КОГАТО ПОЧТИ НИКОЙ НЕ МЕ ПОЗДРАВИ ПОД ПОСТА МИ ЗА РОЖДЕННИЯ ДЕН НА СИНА МИ.Tова е повече от – П Р О С Т А Ш К О! Не се учудвам, защото знам какво ли не би направил ….
Н Е К А Д Ъ Р Н И К А!

Момче 2014-04-28 17:51:15
Как така ти намаля посещенията ?

АНГЕЛ 2014-04-28 17:06:50
Така е просто не им обръщай внимание .

Йонка 2014-04-28 16:54:32
Зависта и омразата нямат почивен ден Те работят винаги неотказно

Вашият коментар

