ЕКСПЕРИМЕНТА СЪС SEKIRATA от……някои

http://sekirata.blog.bg/photos/2494/3_1173481175(1).jpg

 

СМИСЪЛЪТ НА ЖИВОТА

 

Животът е подарък на човека,
това се знай от памтивека,
дали Господ ни го подари
или подарък е от рой звезди?
Аз знам, че има друг живот
и той е горе в небесата,
а под земята друг, по лош –
царството на сатаната!
Тук горе искам да живея,
да се радвам, да се смея,
да съм обичана, желана,
а не измъчена и изтерзана!
И нека дяволът посмее,
в очите ми да се изсмее,
със слънчев лъч ще изгоря
усмивката му, ей така
в пороен дъжд ще го удавя
ще бързам, няма да се бавя!
Дълбоко в себе си аз зная,
човек роден е да живее в рая!

 

 

 

По повод този ми пост с мой стих и мой клип
писмо от искрена моя фенка,но предпазлива,не напълно открита. Не открито.

Защо ли моите фенове се страхуват
да изказват симпатийте си към мене
и творчеството ми, и то открито,
ха, познайте!?

sekirata, Здравей 🙂 Добре, че се зачетох в поста ти та осъзнах колко красота носиш 🙂 Показвай я и не се спирай пред нищо 🙂 Лек ден и успех 🙂

Да,Но се опитват от край време да ме озверяват, озлобяват на света, на хората -ето как трият ме, хулят ме, посегнаха и на децата ми, и дето живея в блока е АД към мене-разбиват ми пощенски кутии, нападат ме….клюкат дори дъщеря ми блъскат…и в съда получавам писма от съда от друг адрес, от други входове и блокове ми ги носят и така не мога да обжалвам …и. т. н. дълга и широка….Личният ми сайт сигурно вече е десети, а форумите ми в него постоянно ги трият мисля, че основно са плевенчани и чалги, някои поетеси.

 ЦЕЛТА Е ЕДНА-
 ИЗПЛАШИХА СЕ, ЧЕ КОГАТО ПИША ЗА ХУБАВИ НЕЩА СЪМ СИЛНА МНОГО ПОВЕЧЕ И ЗАТОВА ТРЯБВА ДА СЪМ ЯДОСАНА, ОЗЛОБЯЛА И НЕЩАСТНА, А С ДЕЦАТА МИ ИМ Е  НАЙ ЛЕСНО ДА ГО СТОРЯТ, И ГО СТОРИХА…ТОВА ГОСПОД ГЛЕДА, ГОРКО ИМ!

 СПРЯХ ДА ПОМЕСТВАМ ЕРОТИКАТА СИ,защото я И намалих, като знам какви ги правиха, писаха за мен и дъщеря ми-те това го сториха камо ли не и да ме откажат от мъжете завинаги отвратена от тези, които постъпиха така с дъщеря ми най вече!  Тя бе много светла, чиста, красива и трябваше да я очернят, но така себе си и семействата си чернят! Боли ме и моля всеки ден Господ за възмездие, моля го и сега, МАКАР ЧЕ ТОВА НЕ МОЖЕ ДА МИ ВЪРНЕ ВСИЧКО! Това не са човеци, а имат деца и семейства! Ето каква стана и на кои им е добре така.  Как да живеем аз и децата ми така -нормално, и с такива уж човешки същества?!

 

 

Вашият коментар

