УРОЦИТЕ СИ ГЛЕДАЙТЕ,А ОСТАНАЛИТЕ ЛОШИ,ГРИЖИ НЯМАТЕ ЛИ?

https://i1.wp.com/i49.vbox7.com/o/94f/94f5dd430.jpg

Писах Ви веднъж
във старият си сайт-
Уроците си гледайте! Но не,
не чувате ме! Мекере
да беше някое би спряло,
да се вре във профила ми, цяло
да се топи във мъст и злоба,
като дядо си apostoloff и …проба
да си прави с мен без срам
от моите години! Бам!
Да Ви се връща,врагове, врагини,
дни, месеци, години !
Влизате във чужди профили!
Пишете от чужди профили!
Обратни ли сте,педофили,
лесбийки..?

Хич не сте се скрили!


http://vbox7.com/play:2d590062

 

Един пост на stid 
Мили приятели!
Аз наистина не знам какво да кажа – трето лично съобщение от apostoloff!!!!
Ето и текста му:

„Сега ще ти дадат вече
тиквен медал, лайненце пършиво!“

Милият астролог, не ме лишава от вниманието си, да ни е жив и здрав

1. foreigner69 – Боже ,боже..
06.11.2012 20:57
 колко мъка има по този свят….:)

 2.neznayko – Няма време
06.11.2012 22:10
Чета и си мисля: Ами пише си човека лични съобщения. Какво толкова? А защо ги пише? Защото е астролог и знае, че края на света иде и бърза да навакса. И ей тука вече се притесних 🙂  

  3.viovioi – стидче това ти ли си?
08.11.2012 16:27
Не мога да ви позная бе хора. Каква е тази пълна промяна?  

4. mar866 – …
09.11.2012 12:01
и на мен ми пише, но са еротични, та ме е срам да ги покажа:)))

5. neznayko написа:
Защото е астролог и знае

Много неща знае добрият астролог – но всичко е омешано: на едно място в ослепителната му глава се намират и вредата от пресолената туршия, и тайните на зодиака, и фамозния Фендер с каиш и телена стойка, и формулите за изчисление на мизерния доход в различни западноевропейски държави… Океан от знания е това.

Че защо, писателят- астролог изглежда крайно доволен от висотата на панелното жилище, водещ природосъобразен живот, със солидния приход от продажбите на неговата книга, преведена на несмки език. Малките закачливи лични съобщения, според мен, изразяват именно това задоволство от живота му, такъв какъвто е.

6.  apostapostoloff – stid, zlika- все тая.
04.01 08:57
Дегизираното Бале Дришльо Измекярчето.

 

 7.sekirata Защо apostoloff се заяжда И с мене?!  

 

Нямаме нищо общо, не му отговарям на писмата и коментарите,тогава?

Така…https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/1000637_585210538241894_2138155427_n.jpg

 

Затова ли,чуди се как да спре вниманието върху себе си,
да го задържи,страда от …… овехтяване?!

 

 

Вашият коментар

