ОТ ТОГАВА НЕ ГЛЕДАМ БТВ

ОТ ТОГАВА НЕ ГЛЕДАМ БТВ,
особено след като
поквариха И филма
„Седем часа разлика“,
за да пробутват други никакви. 


Разгъвам дните аз суетно,
броя минути, часове,
в гласа си чувам топъл спомен,
обичам този свят огромен.
Дали съм всичко изживяла,
дали не съм на теб предала
любов и обич, топлина
и във очите светлина?
Неблагодарна ли аз бях?
За тебе страдах и копнях
и борех се да издържа.
Ще мога ли да продължа?

 

http://www.clip4e.com/play_dancing_stars_komentarite_za_tanca_na_azis_i_galena_14_10_08.htm

 

 

БОЛНА СЪМ, В ТРАУР ЩЕ СЪМ 24 ЧАСА –
ЩЕ СЕ МОЛЯ ЗА БЪЛГАРИЯ!
ЕТО ВИ ХИМНА НА БЪЛГАРИЯ, ПРОДАЖНИЦИ!

 

 

Как да хваля такива „певици“, тази цигания?
СЪБУДЕТЕ СЕ, БЪЛГАРИ!

ЗАРЕКОХ СЕ -НЯМА ДА ГЛЕДАМ ВЕЧЕ НИКОГА БТВ
ПЪЛНА ОТВРАТ!
Танцът На Азис И Галена – Dansing Stars -http://vbox7.com/play:93f02636

 

ОТПРАВЯМ АЗ МОЛБА КЪМ БОГ И ЗОВ,

КЪМ ЛЕВСКИ, БОТЕВ, СМИРНЕНСКИ, ВАЗОВ-

СЪБУДЕТЕ СЕ И НАЧИН НАМЕРЕТЕ,

ОТ ТАЗИ ЦИГАНИЯ БЪЛГАРИНА ОТТЪРВЕТЕ.

АКО ТРЯБВА ВЪН ГИ ИЗГОНЕТЕ,

ОТ ЧУЖДИЦАТА НИ ОСВОБОДЕТЕ.

ЩЕ ПОВРЪЩАМ ЦЯЛА НОЩ СЛЕД ТОЗИ ШОК,

ГОСПОДИ, ПОМИЛУЙ ГРЕШЕН НАШ НАРОД!

НА КАКВО СЕ РАДВАТЕ, ГЛУПАЦИ?

ПЛЯСКАТЕ И ВЕЛИЧАЕТЕ…..СМЪРТТА СИ!

Не си заслужава да пускам постинг за тази
ГАВРА С БЪЛГАРСКИЯ НАРОД, С БЪЛГАРИЯ!
Ще има възмездие, горко им И на тези двамата-
Галена и Азис , ИИИ на тези ,
които стоят зад тях, които ги крепят!
Тяхният „танц“?!
Какво можеше да направи Нешка Робева?

А ти Гошо-момче лошо Плевенско от кога си почитател на силикона и чалгата, нали си българин,що не можеш секирата да дишаш? Ей, Плевенчани много ме мразите,завиждате и ред такива,как спите бе хора, дишам ви във врата или вие в моя?!Tongue out

 

Вашият коментар

