НА ПРИМА ВИСТА ОТ РАЗ АНИТА ПЕЕ ЗА ВАС….сейчас

Едно, две, три. Добро утро, мили!
Ще започна със знам и ще свърша със знам,
защото знам,че много знам.
Радвам се,че се учите от мен.
Хайде и това направете, като мен
без репетиции, без студиа.
Не съм ноа, а съм боа.
Имам сърце,дарба,талант
и всеки за мене дава гарант.
А вие Ейприл (Елинор)сте копирачки
на чужди мисли, идеи, храчки
по мене хвърляте без укор,без срам.
Ще има възмездие след мене.
Ще има възмездие дори след мене,знам.
Сега това ще ви изпея, ще ви изпея
ще изсвиря на прима виста
и за истина копнея!
Искам на Земята аз да съм разбрана,
иначе друг път ще хвана!

Текста на песента-музика и текст,
изпълнение на А.Х.Т. sekirata!

Радвам се,че се учите от мене!
Хайде де и това направи като мен
без репетиции,без студиа,
не съм ноа, а съм боа!
Имам сърце,дарба,талант
и всеки за мен дава гарант.
А вие Ейприл (Елинор) сте копирачки,
на чужди мисли, идеи, храчки
по мен хвърляте без укор и срам!
Ще има възмездие, знам!
Ще има възмездие, знам!
Убедена съм. Знам.
След мен дори. Знам.

 

 

Вашият коментар

