КОИТО НЕ МЕ ПОНАСЯТ ОТ ПРОФИЛА И БЛОГА МИ ДА СЕ ИЗНАСЯТ!

Ама не щат ?!Wink

Стоят и ми се врат

с мен да се….ядат,

да ме крадат, а им личи,

що за простотия,Господи?!

 

http://forum.skycode.com/pic/34954-!cid_002701c4c80a$9844f260$e870a8c0@vessi.gif

 

Тук било пазар,
ще каже някой си angar!
Моето било сергия,
а стиховете ми помия,
го казват четири кратунки,
а също някои маймунки,
които имат се за клечки
и ми създават доста пречки.
Не ми пука, разберете
и мен на мира оставете!
А вие пуберитети зли,
на вас аз ще броя до три,
после ще ви заболи,
уроците си вий учете,
sekirata я забравете!

 

ТИ ГЕОРГИ, 49 ПЛЕВЕНСКИ

и няколкото ще престанете ли по мен да търчите след всяко мое пускане на пост пускате и вие и все се правите на лектори, учители, лекари , психотерапевти…ей, огледайте се Вие вижте се в огледалото след като не се усещате,БОЛНИТЕ СТЕ ВИЕ!

Вашият коментар

