БЪДИ СВОБОДНА! и как да бъда,вижте,прочетете,как беше и как e

https://i1.wp.com/i371.photobucket.com/albums/oo160/lubov_lux/lubov/2640406432_32087dca64.jpg

ЕТО КАКВИ СТАВАТ В
http://blog.bg месец декември 2008 година,а 2009 ме изтриха без предупреждение,само Златка Митева ми бе писала,че ще ми отмъсти,после ме върнаха,за да върнат нея там,че тя ги бе зарязала след като ме изтриха с подписка от нея и групичката и . Не и е интересно,като ме няма там,трябва да се гаврят с мене,да съм там-лице в лице,както  и сега продължават да я котират…това е перверзия! Всъщност и в сибир беге ми изтриха групата за нея,изтриха и блога на дъщеря ми, групата и,където бях поместила писмото на Златка Митева,която ми се заканва,че и аз имам дъщеря…понеже тя загубила нейнатата и аз …моята.Та групичката и  и сега ,групичка никове,профили всъщнос продължават да се радват на теглото ми и да се гаврят с мене,какво ОЩЕ ТРЯБВА ДА СТАНЕ.Тези хора не се спират.Ето сега след като влезна анонимен уж Пламен от Ямбол и компа ми угасна,защо?Къде е тази демокрация, тази свобода на словото??! На личността!!!И тук ми изтриха група моя за нея бях направила,както и в блог беге блог на дъщеря ми,където бях поместила писмото и на лични в които тя пишеше на дъщеря ми да се откаже от мен ,че я срамя и т н! АЗ го имам това писмо още…


Ето го и поста от тогава-
Принудена съм да пусна поста си пак,
поради влизане в блога ми-там и опит да се скрие заглавието на книжката на esen,половината от което е ника на Здравка. Стеснено е полето в блога ми,
където пускам постовете си.
Още веднъж доказвам, че интернета та и блоговете, в случаят моя се МАНИПУЛИРАТ от такива крадли,като Злата -обвързани със съмнителни индивиди и групи. След този ми пост коментарите  и достъпа до блога ми
са почти невъзможни. Извинете за накъсаните ми изречения, но иначе
ще бъдат скрити.След поместването
на тази тема-разобличаваща
„поетесата“ Злата,е стеснено полето в блога ми. Не от мен всеки случай.
Злато, със сила и власт
ТАЛАНТ  СЕ  НЕ СТАВА!
12:24 – Престъпността е Господар, Честността Тежък Товар!
ВНИМАНИЕ!
Искам да се знае от тези, които по късно са в http://blog.bg  и въобще в интернета-
http://az1961.blog.bg/
Този потребител, този профил
е на най добрата ми приятелка –
Здравка от Бургас
и най големият враг на Злата -esen.
ЗДРАВКА БЕ ПРОГОНЕНА ОТ ЗЛАТА,
благодарение на връзките си
със старците тук с ….власт и  парите си,
които трябваше да ги дава не на модератори и на поети,
за да си задоволява капризите в интернета,
а по дъщеря си, тази ,която загуби.
Доколкота знам Злата,
не живее вече добре със съпруга си,
а с кого ли…познайте.
Злата завиждаше за едно на мене –
поезията ми, най вече на прозата ми,
на дъщеря ми, а за друго на Зравка.
Окраде на Здравка снимките ,
блоговете, сайтовете.
От злобна амбиция се научи
да прави клипчета,
където Здравка е ВЪРХЪТ!
Но първо я изгони от блога.
На мене също се точи и то от две години-
с цяла гвардия модератори, мутри,
поети, поетеси и успява донякъде.
Отрязаха ме от много сайтове заради кефа и
пък и Златка е  дашна -на всичко! 🙂
Знаете заглавието на новата и книжка –
„Нека аз“ -Златка Митева
Знаете и моите стихове , а и „нейните“ нови.
Познавате творчеството на нашите големи поети.
Оставям на вас да прецените
КОГО ПОДДЪРЖАТЕ- ДАЛИ ТАЗИ КРАДЛА,
ДОРИ НА НИКОВЕ И ПРОФИЛИ ИЛИ МЕН, И ЗДРАВКА.
Мене Злата си ме краде отдавна,
но бедата е там, че пипа големите наши поети
и си слага името под чужди стихове,
леко преправени. Как да ви уважавам, как да ви ценя,
след като подкрепята ЛЪЖАТА, КРАЖБАТА?
ЗНАЧИ И ВИЕ СТЕ ТАКИВА!
ВИЕ, които си потрошихте пръстите по клавиатурата
да създавате нови и нови профили само и само
да и пишете хвалебствия и комплимент,
с цел да дразните ТАКИВА КАТО МЕН.
Приравнявате се с нея. Щом ви харесва
да сте, като нея, давайте. Има Бог,
ще го усетите, защото Злата го усети веднъж,
когато загуби дъщеря си, но явно стана ортак на Дявола
оттогава-ОЗЛОБЯ НА ТАКИВА ,КАТО МЕН, НА ТАКИВА ,КАТО ВАС,
КОИТО ИМАТ ДЕЦА , ДАБРА , СИЛА , ДУХ И КРАСОТА!
ГОРКО ТИ, ! ГОРКО ВИ, ЗАБЛУДЕНИ !

 

 

PETROVA
Следвай и осъществявай мечтите си , превръщай всяко предизвикателство в нова победа .
Автор: az1961 Категория: Други
Прочетен: 30293 Постинги: 1 Коментари: 13
Гласът ви бе приет. Благодарим Ви, че гласувахте!
Постинги в блога
Само постингите от този месец
17.10.2007 17:05 – ***

https://i2.wp.com/blog.bg/photos/profile/14996.jpg

http://az1961.blog.bg/
Профил на az1961
Име:
Az – Petrova
Възраст:
47
Град:
Бургас
Автор: az1961
Категория: Други
Лично съобщение
Гласове: 7465
Добави в Моят Blog.bg

http://az1961.blog.bg/photos/14996/011(1).gif

ЕТО Я  КРАДЛАТА Ч….ЦА -ХИТРАТА ЛИСИЦА !

https://i0.wp.com/esen.blog.bg/photos/9786/2008-12-12_203526.png

13.12 11:57 – Душата ми…
Крадат ми от съня, покоя,
крадат и от душата моя,
стрели горящи в мен забиха,
Категория: Изкуство
sekirata
Прочетен: 294 Коментари: 11
Редактирай | Изтрий
12.12 22:51 – Душата ми…
Отрова!
По добре отрова ми налей,
отколкото туй вино да се лей.
Категория: Изкуство
sekirata
Прочетен: 322 Коментари: 8
Редактирай | Изтрий
12.12 18:15 – Душа
Пропита с горест и тъга,
ридае моята душа
и дни щастливи, обич свята,
sekirata

„Душата ми -дърво обрулено
от гаснещ огън светлина
във облаци небе забулено
горчива хапка самота.
Душата ми кълбо от истини
изплели моята съдба,
разпъната на кръст от мислите,
прашинка от безкрайността.
Душата ми -цял свят във нищото-
изпразване, но пак душа,
кажи ми кака да я разлистя пак,
когато в стих се тя изля.“
esen
Редактирай | Изтрий

ТИПИЧНО ПЛАГИАТСТВО на лисанка опашатка..! : )
Какво ли не се прави в днешно време за слава и пари, esen, нали?
Ако…ако…ако…ако…
(секирата)>>Ако…..
Aко те обичам както слънцето луната.
Ако те целувам както вятърът листата.
Ако ме заливаш както морските вълни заливат кея.
Ако в мене виждаш нея.
Дали ще съм щастлива?
Не става!
Туй моето сърце не позволява!
Ще искам слънцето с луната да се слее.
Ще искам вятърът с листата да запее.
Солената вода в нас да пропие,
болката от миналото да измие.
© Всички права запазени.
Публикувано: 2006-07-12
http://bukvite.com
14:43 – Ако
Ако любовта е самота
дали ще искам влюбена да бъда?
Ако във съня е пустота
дали ще искам да заспя отново?!
Ако навън е само красота? –
Кажи ми как очите да затворя?
Ако светът е свобода –
ще има ли за нещо да се боря?
А ако няма в мен борба
така излишно ще ми е и да говоря…
Автор: esen Категория: Изкуство
Прочетен: 32 Коментари: 1
13.09.2007
Ако…
Ако цветята проговорят
ще ми докажат твоята любов.
Ако облаци в небето спорят
ще ми разкрият пътя нов.
Ако със вятъра ти долетиш
и нежни думи ми шептиш,
тогава птица аз ще стана,
ще полетя и ще те хвана,
там горе в небесата сини,
където чакаш от години,
премръзнал и самотен, цял,
ти, ангел мой, небесен, бял!
13.09.2007
sekirata
АКО…
Ако поискам от раз ще ти покажа
къде зимуват раците, о, мила!
Ако поискам на всички ще докажа,
къде лика си истински си скрила.
Ако поискам ще летя на воля,
ще гледам долу твоята неволя,
ще пея, ще се радвам на света,
кради ме, от туй няма да умра!
13.09.2007

Окраде ни, ….ареста …киньо,
злоблива и е…… помакиньо!
Не те  е  страх от Господ явно що,
в Алах се вричаш и горко…
ти, не посягай не кради,
гръм тебе ще те удари,
рибки ти си уловила
във мрежата си,свила
си всичко що си харесала,
на Дявола си се предала!
Но Господ Българин е,разбери
и на Доган това кажи,
в Кърджали и в Хасково,където
му ..ижеш  …..а,  дупето!
Да не си дошла пак в Плевен,
да упражняваш занаята древен,
секира знаеш как сече,
таквиз кат теб-човек -МЕНТЕ!

ЩОМ СЪМ СЛЕДЕНА, КОПИРАНА-ЗНАЧИ СЪМ ХАРЕСВАНА :)))

БЛАГОДАРЯ !
Моят коледен подарък за тебе, бабо Злато,
е моето стихче, с клипче познато-
Хитрата Лисана Самичка Остана

В зелена горичка
зайче със лисичка
тъй се заиграло,
че не осъзнало
как на таз лисана
се хвана в капана!
Доволна и щастлива,
бърза и скоклива
дарила го с прегръдка,
но мислила за мръвка!
И спряла тя играта
под  дърво в гората,
зъбките си впила
в крехкото му тяло
за нея закопняло.
Не се примирила,
а се озверила!
Тръгнала да търси
друго зайче тя,
гората претърси,
но нигде не видя
такова красиво,
наивно и мило
добро същество,
като зайчето!
Сама под дървото
лисана остана
и мисли, умува
какво бе, а стана,
че зайците вече
тъй захитряха,
умници големи,
лисици станаха!

http://zazz.bg/play:784b74f3
Автор: sekirata Категория: Изкуство

–––––––––––––––––
Автор: sekirata Категория: Изкуство

По време на пускането ми на този ми пост,тези профили в този ред влезнаха на куп онлайн и докато се огледам…излезнах от регистрация с последици след това.Сега що годе се пооправиха нещата! Това, Трифоне,който се бориш тук да няма такива хора,как го приемаш и профилите им?! 

Вашият коментар

