ИСТИНСКА СЪМ И ТАКАВА ЗА ПОВЕЧЕТО ЩЕ ОСТАНА

https://i1.wp.com/m.sibir.bg/uploads_bg/img/0138694/img_138694_2392754_l.jpg

 

Сама със себе си оставам,
но само в мисли, спомени,
аз силна съм, не оглупявам,
не плета, не шия гоблени.
Следена съм,манипулирана
от хората,които най обичам,
не съм пияна ни дрогирана,
не съм и луда. Аз обичам!
И нека Господ чуй молбите,
и нека съкрати ми дните,
които изживях честити.
Раздавах се и бях желана,
макар от някои презряна,
но истинска съм и такава
за повечето ще остана!

http://www.vbox7.com/play:0347eec8e6

 

Вашият коментар

