НЕ СЕ ПРЕДАВАМ, ДЕМОН ЧЕР !

https://i2.wp.com/m.sibir.bg/uploads_bg/img/0138694/img_138694_2062587_l.jpg

Убий ме, после ме изпий,
дяволе човешки, вий
вълчица в преспи, студ,
следи ме образ с поглед луд!
Треперя, няма да намеря
лек за теб, за мен, за нея!
Потъвам, давя се във кал,
а някои си правят бал
за чужда сметка, на чужд гръб.
Не се предавам , зъб
ти имам, демон чер!
По гръб не падам! Зер.

https://i1.wp.com/m.sibir.bg/uploads_bg/img/0138694/img_138694_1926397_l.jpg


Сега и аз ще отговоря,
че всичко е на добра воля,
че боря се и до последно
ще докажа,че е верно,
че доброто побеждава
макар и късно,сърце не дава
да стена,да се вайкам,плача,
нищо че сама посрещам здрача!
С дяволът съм във борба,
но той е в вражите сърца,
а моето в рани боли,
щом го усещам жива съм,нали?

 

 

Вашият коментар

