И В АД И В РАЙ

https://i2.wp.com/lezgikids.com/wp-content/uploads/2012/03/ad-ray.jpg

В ада черен ще потъна
или райска птица ще ме грабне,
не благославям и не кълна,
курбан не правя с риба,агне.
Но моля се и днес на Бога
и правя аз каквото мога,
а все излиза,че съм крива,
човек съм, не съм самодива!
Един със мен се е заел
и ще ли спре,кога,
чужд,близък ли е,но е смел
щом се опълчва срещу Бога?
Тук на Земята всеки гост е
за твърде кратко със начало,край,
изпратен е и гол е, бос е,
такъв отива си в ад или в рай!

Вашият коментар

