ИЗПЛАШИХА СЕ ,ОТ ЕДНА СЕКИРА СЕ ИЗПЛАШИХА И ТРЪГНАХА ДА Я …та и децата и

image

 


Изплашиха се,

oт една секира се изплашиха,
за постовете си се хванаха
и чужда песен захванаха.
Страховито е, опасно
и на децата стана ясно,
че страх се всява сред народа.
Дали това не е прокоба?
Продажници, убийци слепи,
убиват българското, клети
децата ни навън се скитат
и за България все питат:
Къде е моята Родина?
Кой продаде я? Тез трима,
няма ли кой да ги спре,
дори с риск да умре?
Има свестни то се знае,
но сърце веч не трае,
като гледа тази сган
многоезична у нас, срам
за моя беден,мил народ,
свикнал да влачи хомот,
да търпи, да се скатава,
да мълчи изплашен.Врява
който вдига, като мен,
няма да види бял ден.

ИЗПЛАШИХА СЕ ,ОТ ЕДНА СЕКИРА СЕ ИЗПЛАШИХА 

И ТРЪГНАХА ДА Я …..СЕКАТ! та и децата и


image

А вие анонимни душици,
се излагате с тази негодна рима –


“Волни пеперуди
литнаха на юг,
но не ми били волни
а били неволни,
хванати в капан.
И не ми били пеперуди, 
ами били певици.”

ОТ ВАШИТЕ УСТА
ВЪВ ВАШИТЕ ПАЗВИ!


image

Ще ви отговоря –
Хайде стари квачки и певачки,
без Полина се развивайте,
тя няма да ви пречи вече,
от музиката се отрече –
илюзия която е, измама. 
Изкуство и култура у нас няма.
Нищо няма, има само простотия голяма! 


http://vbox7.com/play:be353438

ДОБРО УТРО И ПРОСТЕТЕ,
ГРЕХОВНА КАТО ВАС СЪМ,РАЗБЕРЕТЕ!
ОТ МЕНЕ ЦВЕТЕ ПРИЕМЕТЕ!
НЕ МЕ КОРЕТЕ!
ЖИВОТЪТ КРАТЪК Е….ГОРЕТЕ!
А АЗ КОГА ЩЕ ИЗГОРЯ
САЛ ГОСПОД ЗНАЙ ТОВА!
А


                

Вашият коментар

