ЗАРЕЖИ, ТРИФОН ЗАРЕЗАНЕ, БЪЛГАРИЯ ДЪРЖАВА ДА ОСТАНЕ!

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTsIOgNivtKX45pmpKmEBYrnULNqKcJx87o3d5B4Nt7gRLHBfQ34g

Зарежете!
Зарезаново хоро тропнете!
Че е празник похапнете!
Обичайте се и любете!
Здраве,берекет голям
за народ ми изтерзан!
За щастие, живот и радост,
хляб да има мир и благост!
Ха, наздраве!
И пак наздраве!
Да сме силни,живи,здрави!
Ситост, благоденствие и плод,
любов,младост,дълъг живот!
Трифонова съм и то се знае,
че сърце мое не трае,
иска,моли се за мили
деца мои,здраве,сили
Господ нека да ни дава,
да останем си народ,държава!

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSUcaEle7rLx5LCUOUhVHAI34pm8tXKscrdC-T1R1gHz9B5lNkL8g

 

ЧЕСТИТ ТРИФОН ЗАРЕЗАН! 2014

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTsxRv5ot2Z3nEkJnEwDMOag9LJ_Zzx2kOYpnwiFnqWC4saLUFJ

НАЛЕЙТЕ ВИНО ДНЕС Е ТРИФОН ЗАРЕЗАН

Искрящо вино в чашите се лей,
душата моя иска да се смей
опърлена от болка и несгоди,
неправда…Истино,ела,доди!
Къде потъна в пяната на виното,
къде изчезна истинското,живото,
мъртвило днес страната ми превзе
и газят я чужди нозе.
Налейте вино,пийте,но без мен
във този мразовит,празничен ден,
дано ви стопли виното душите,
премръзнали,загубени от дните,
когато шета в нас метлата
на чуждите,на малцинствата.
Когато на децата ни кръв пускат
и язовири,бентове изпускат,
когато виното с кръвта се слива,
когато дяволът мърсува,дива
такава аз ще си остана,
полей и мен с бутилката голяма.
 

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК И НА ВСИЧКИ ИМЕННИЦИ!

Вашият коментар

