ЧЕСТИТА ДА Е КОЛЕДА!

С усмивка коледна Ви сгрявам
и любов ви подарявам,
здраве, берекет голям !
Запалете свещ във храм !

Днес леко сняг забръска,
сърцето ми се пръска,
от щастие немея,
красива съм, лудея,
душата ми богата,
гореща и сърцата
е празнична и мила,
добра , разговорлива.
Снежинки бели, чисти,
в очите ми лъчисти
се отразяват, пеят,
ангели се смеят.
Звънци звънят в нощта,
Бог дава ми крила!
Днес усмивка грее
на лицата снежни,
за радост копнеем,
и за ласки нежни.

https://i2.wp.com/krassota.com/i/new_y/27.gif

 

Снежко вън забръска,
вятър фучи, съска,
трима сме в снега
с замръзнали сърца!
Но усмивка грее
на лицата снежни,
за радост копнеем,
и за ласки нежни.
Снегът ще стопим,
сърца ще стоплим,
но любов човешка
нужна ни е.Смешка.
Кой кого обича
в този леден свят,
кой сърца обрича
на студ и на глад?

https://i1.wp.com/i1.ytimg.com/vi/VQ1sbLuVRr0/hqdefault.jpg

Бяла Коледа вече е дошла!
Носи здраве и късмет,
мир, любов и берекет.
Радвайте се хора всички
и запейте, като птички
с мене коледната песен,
пътят няма да е лесен
днес за нашия народ.
С нас е и ще бъде Бог!
Честита Коледа на всички,
мои приятели добрички,
празнувайте и се веселете,
и мене със добро помнете.
Аз не боря се за слава,
аз доказвам, че съм права!
Радвам се на този сняг,
който трупа се и благ
гост за мене, за децата,
Дядо Мраз ще чакам, свята
обич ще раздавам
и по малко ще сгрешавам.
Мило ми е, драго, сладко,
ще го кажа тук накратко –
на топличко да си стоя
и да гледам вън снега.
Да си говоря със снежинки,
като малки перушинки
да ме милват нежно, галят,
спомени във мен да палят.
Вън вали снежецът бял,
сякаш всичко е приспал,
всичко бяло е, красиво,
топли ми душата, мило
става ми, щастлива съм,
хора мили, жива съм!

https://i1.wp.com/i1.ytimg.com/vi/DuUYh1cRQjc/hqdefault.jpg

https://i1.wp.com/images.zwani.com/graphics/christmas/images/9light-town.gif

Православни българи, честито!
Три хляба аз ще да омеся.
Първият за Коледата,
вторият за мойта къща,
третият за коледари.
С песни , смях и ритуали,
всички днес сме се събрали
Рождество да срещнем, йощ
твърдост, вяра ,сила ,мощ
Бог ни дава и помага.
Да се помолим, вест блага
да посрещнем ний честити.
Нека са щастливи дните!

https://i0.wp.com/s60.radikal.ru/i170/1012/46/143ac7142c31.gif

Сняг бял като в сън,
мислите летят напред,
снежна песен, коледен звън,
сърцето ми не е от лед.
Усещаш ли ме, радост бяла?
Покрита в сняг съм,днес съм цяла,
щастлива, весела и жива,
кралица снежна съм красива.
Усмивка аз ти подарявам,
с любов и доброта пленявам,
като в магия съм нежна, мила,
клони, птички посребрила.


Честита Коледа на всички,
мои приятели добрички,
празнувайте и се веселете
и мене със добро помнете.
Аз не се боря тук за слава,
аз доказвам, че Съм Права !

 https://i0.wp.com/s011.radikal.ru/i316/1012/e5/c4f6a4c894a8.gif

 


Вашият коментар

