ОСТАНИ, МОЯ ЛЮБОВ!

https://i1.wp.com/m.sibir.bg/uploads_bg/img/0138694/img_138694_2099303_l.jpg

 

Остани.Моля те.Боли.
Остани.Повярвай ми.
Не съм това,с което другите ме спрягат.
Не съм такава те с каквито лягат.
Остани.Моля те.Кажи…
с какво те огорчих?
Мълчи моята душа страдална.
Не беше малко.
Бях ти вярна.
Болката с сълзите ще измия,
пак ще те желая и не крия,
че ще те обичам цял живот
и ще го повтарям аз до гроб.
Остани,моля,остани,
болката ми разбери!
Неразбрана и такава
цял живот ли ще остана?
Залезът във мен копира
силни чувства
и кодира моята съдба,любов.
Остани!
Остани,моя любов!

Вашият коментар

