ЛЕПКА

Лепка дразнеща убива
всякакви желания в мен,
лепнал се е, като слива
суха в мене нощ и ден!
В нета даже ме следи,
кога работи, яде, спи,
главата ми не го побира,
кой тази болка ми сервира?!
Що за наглост и нахалитет,
що за мозък, манталитет
има това същество,
може женско да е то,
в нета туй не се доказва
и не всичко се показва!
Влезна в нета, той е там,
някак свързан е, не знам,
но мисля, че автоматично
привързан е към мен, логично
да ме дразни и прогони,
от сайт любим да ме изгони!?
Явно със това живее
със интриги, мръсотии, зрее
в мене болка не, а гняв,
а такваз добричка бях! Бях.

 

teethСани Николова е женския профил на Емко teeth

smile Да….. ,а аз си мислех че прибързвам ,но го блокирах отдавна ,изглеждаше нелогичен и твърде посредствен…има бутон ,ползвайте го ….а и с другият съм водила спор …май не съм само аз !!! clock

bomb clock

teethтой е толкова луд..ама толкова ограничен ако е мъж направо срам и позор и все за приятели говори ,а не ги цени с часове му обяснявах как да си сложи клип на инфото и на другия ден гледам ме махнал от приятели, видиш ли защото по половин час не си казваме..добро утро и моля и пак моля моля teeth
теглих му една и блок devilи оння там Емото и той друг убостник..ако те двамата не се махнат от сайта..определено..сайта губи..такива развалят сайта..луди за връзване..комплексари до шията.. задръстени като сто годишен кумин..

леле леле

простотията не моряла ами мъчела..то не знае един пост свястен да отрази седнал групи и теми да създава teethхем ми е смешно,хем ме яд , че ги тарем и им приемаме поканите на такива зарзавати извънземни нецивилизовани субекти с неясен даже и пол teeth teeth teeth teeth teeth

Не става. След блокаж си прави нови профили или просто има други стари и това не го прави само този! Това е практика изобщо в нета по сайтовете!

ok ok ok

Блокирай! thumbs_up

hug smile thumbs_up

Страница 1 от 1

Вашият коментар

