ЧУЖДО ЯДОХТЕ, КРАДОХТЕ, ПИХТЕ!

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ72Hfw42DusMeht3oZVZJgDehDG-CvfTXhgXwxpjTRNaH8k7B2

Разкъсват ме кучета чужди,
настройват брат срещу сестра
разни там снахи, зълви
мен изсмукват с пипала!
Пепел във очи ми хвърлят,
а за други пари, кеш
и крилцата ни опърлят,
снахо тъпа,де се вреш?!
Зълво стара озлобяла,
какво зло си видяла
от мен та с брат си ме разведе,
мой син през Балкан преведе?!
А и сестричката му мориш,
през трупа ми щеш да минеш,
първом мене, после с нея
да се разправяш, да я убиеш?!
Що паричките и взехте
и със мутрите сдушихте,
всичко със пари превзехте,
чуждо ядохте,крадохте,пихте!

 

Вашият коментар

