ТЪРСЯ ИСТИНСКОТО НЕ САМО В ЛЮБОВТА,НО НЕ ГО СРЕЩНАХ ДОСЕГА!

https://i1.wp.com/cdnll.img1.imagechef.com/w/080519/samp8b7e556c9f3e349b.jpg

Никой не може да ме спре да обичам там, където трябва и искам, независимо дали ми се отвръща с любов или с омраза!

 


ТИ…трябва мене да забравиш 
и глупости да спреш да правиш,
лоша си и неразбрана,
беше, и такваз остана.
Оня с власт не те възпита,
все още риташ със копита. 
В колко сайта се разписа,
от тебе хората ги втриса
и няма нужда да се криеш,
интригантстваш,пушиш, пиеш….
Секирата не ще да спре,
ще пише още, ще сече!
Възмездие!
Плачеш ти за гилотина. 
Поетеса ти не си
и добър човек не си.
Злоба тебе те мори,
теб и още там две три
набедени поетеси.
Я кажи сега къде си,
за да те успокоя 
със това, което правиш,
аз да те възнаградя?

 

sekirata cekupama 

 

Сатира към тези, които ми пречат и са дошли най вероятно от биса, повечето са плевенчани -тинейджъри и поетеси. Все по трудно влизам в сибира вече. Знам кои и защо ми пречат.Искам само да ми се отговори анонимно, както са го правили и правят с мене и сега. Какво Ви преча, защо и откъде тази омраза към мене? Към младите -не съм на годините ви.Към останалите-не искате сатира, критика…Искате пеперудки, цветенаца, романтика…за това да пиша, нали, само за това? Защо? Защото вие не можете ли? А кой ви е крив,кой е страхлив, кой плаща? Докога все аз ще плащам заради чуждата злоба и некадърност? Особено в клипчетата ми яко се рови и пречи. Защо не трябва да имам контакт с хората, които ме харесват? Какво ви плаши това, да не би да съм ви отнела любовниците тук на вас семейните най вече? Няма да го сторя, но мога. И знаете ли защо? Защото не си заслужава! Не си заслужава! Повечето мъже са едни свалячи в интернета, нищо повече. И все пак ги настройвате срещу мене, защо ли?  Защото в интернета повечето жени са – НЕ НАМЕРИЛИ НИЩО В РЕАЛА -едни злобарки и интригантки при това не стойностни, като човеци та чак пък талантливи! Казах -ПОВЕЧЕТО, НЕ ВСИЧКИ!

Моля те забрави ме,“красавице“ зла! Следвам пътя си. Съдба. 

В крайна сметка и да ме няма ДУХЪТ МИ ЩЕ Е ЖИВ,но тези няколко си остават със ….КИРЛИВ! Следващата ще погнете по същият начин, защото затова сте, затова ви има, ВАС НЯКОЛКОТО !!!

Вашият коментар

