ТАКА

https://i1.wp.com/s005.radikal.ru/i211/1307/a5/82802b40d4b1.jpg

Знам.
Не може зло да правиш
и чист да си останеш.
Ще си изпатиш
и то не сега.
Често го отнасят
твоите деца.
Това закон е на природата,
не е от вчера той за хората.
Никой земен няма власт
на земята да се разпорежда,
да заповядва, да нарежда.
Затуй ви моля хора зли –
Спрете се , че може вас
по късно да ви заболи!

О, болни хора, Бог не ви ли каза,
че мене тук не можете размаза?
От злоба и от завист всичко туй е,
преправяте ми буквички, затуй е
тичането ви и нощ , и ден
в интернета подир мен!
Това е моето пространство,
в България съм, не съм в странство,
ще пиша както мога и желая,
свестните аз тук ще опозная.
На вас свещичка паля, нагли мои,
наистина сте вълци, зли копои…

http://i274.photobucket.com/albums/jj251/katinko_/Night_of_Wolves.jpg

А вие лоши админи богати
от попфолкфорумите ми познати,
така не се коват пари и слава,
реклама със скандал не става!
Форумите ви ще изгорят,
а парите ви ще се стопят!
Малки фенчета красиви
и разни водещи фалшиви,
певици вече остаряли,
от живота взели дали –
тоз театър все ще свърши,
sekirata ще ви прекърши!

Мене лично не можете да прекършите –
никога, освен да ме убиете!
НО ДУХЪТ МИ ЩЕ Е ЖИВ!

……………………………………………

А това че посягате на децата ми,
на дъщеря ми най вече си носите грехът
и ще си го получите, НЕ ОТ МЕНЕ!!

БУМЕРАНГ!

БОГ НЕ ВИ ЛИ КАЗА, ЧЕ МЕНЕ ТУК НЕ МОЖЕТЕ РАЗМАЗА!

Вашият коментар

