ТАКАВА БИЛА СЪМ,СЪМ И ЩЕ БЪДА пречете ми няколкото и….?!

….щом ви….сърби! 

 

КЪДЕ СИ ПТИЦО?

Къде си птицо красива, бяла,
къде се рееш? Остани цяла.
Не се предавай на хищни птици,
лети високо, от тях пази се.
Пий животворна вода от рая,
храни се на чисто.Ще бъдеш.Зная.

 

Слънце ме гали, с очи пали
слънчеви, мили коси ми, живи.
Снага извила, лозица свила
в сърце болно, морно…
Кат птиче волно
полита моята душа красива
да търси сродна душа, мила.

НА СЪД ТАМ ГОРЕ
Който се цели във чужди деца,
убива себе си,свойте деца,
грях не е туй, а престъпление,
чака го него презрение, забвение.
Чиста съм, зная и няма защо
да моля за прошка.Няма кого.
Господ ще съди мене и всички,
които посягат на зли и добрички.

sekirata  

Я да видим сега кой се страхува от мене
и от кое по точно в мене?
Защо ли? Ами защото се продължава с триенето
на мои профили дори в сайтове за запознанства,
където влизам да гледам сеирите на еб……анонимници.
А в сибира,където си дадох един от телефоните и то не в постове,
направо е взет и разпространен в цяла България
по всички възможни медии.Резил,но не за мене,драги,
а за тези-злобните и грозни женици,за обратните мъжлета
по сайтове и гевезета! Оправдават се,че го правят
за да ме дразнят,но на практика се страхуват от мене,
от дабрите ми, та и от красотата ми за годините ми-
това заради,което заклаха и Полина-
те поне така си мислят.
Полина просто се оттърва от тази гнусна,
завистлива пасмен-чалгарките!
И така не мога да се регистрирвам вече в никакви сайтове за запознанства,
а от литературните масово ме трият …всеки ден.
Явно преча на „красавиците“,“кадърните“…
повечето от които в интернета са
туркини и мангалки,невръстни ученички,перверзници и осъждани.
Доста ,ама много потеси от хулите и буквите,и к……ра на блог беге.
Ама наистина ли мислите,че не знам какво става уж анонимно в тези
ахата….сесилита и тем подобни скубачески
сайтчета за уж запознанство?
Защото виртуалната „любов“ става в скайповете на перверзниците,
защото наистина нета е пълен вече само с….
И така нека да спра дотук,
макар че можех да спомена и някои именца…ха!
А колкото до телефона ми,хич не сте ме сбъркали.
Не си падам по виртуалната любов,драги МОДОВЕ И ХАКЕРИ!
Ако това вашето разголване пред скайповете ви е любов изобщо.
Тези от сайтовете ги интересува да ви вземат парите
ВИП…ове там и подобни щуротии.Я по добре
да ви стъкмя едно малко разказче,
пък който има акъл ще чатне за кво иде реч.
И все пак пожелавам успех на чатещите
по сайтове и скайпове най вече.
Наистина ме лишавате от това за мене НЕУДОВОЛСТВИЕ,
а за вас повечето явно жизнена необходимост.
Но аз съм добричка,защото знам,че това ви вреди,мили врагове
и сами се наказвате.Един ден ще го разберете.
Ако можете поне някои душите си опазете.
И ето, нека така започна….

Отвратена съм от конспирации, корупция и недемократичност в уж българския интернет.Дори от скайпове, айсикюта ми се изнесоха разговори преди време по сайтове.Затова не вярвам в приятелството в интернета,не вярвам и на админи и изобщо на никой…вече! Да изключим, че няколко захранващи на компа ми си отидоха от келеши- хакерчета, както и много мои блогове с по над 500 поста, а в блог беге над 2600 .Това са ред нощи и дни писане, без очи останах,а после секирата озлобяла и. т. н. Ами и сега, въпреки че Полина не пее вече, защото и там е една …….ска мафия пак не ме оставят на мира дори поетите и поетесите, и тези чалгарски ….та,певици и фенчетата им.
Къде са модовете? Никъде.
Нещо политическо пусна и айде-сайта в „ремонт“.Блога де. Като нета ни е зависим, като е турски май, като нямаме сигурност дори и с интимните си обяснения, като анонимни, което не касае поне МЕНЕ, ТОГАВА ЗА КАКЪВ НЕТ ГОВОРИМ, ЗА КАКВА ДЕМОКРАЦИЯ, МАМКА МУ? ЗА КАКВИ ХОРА , ТА НАЙ ВЕЧЕ-Ж Е Н И ?! И както винаги нека го подплатя с факти….

Когато в началото започнах да пиша в интернета Полина току що бе влезнала в Пайнер. Започнах с попфолк форумите,но не бях аз славната libertta за която ме слагат, това беше едно момиче вече не е ученичка. Аз и помагах .Тя има дар слово почти като мене.Момичето сега е при майка си в чужбина.Бойна тревога се вдигна, че правя страхотна реклама на Полина, пишех и стихове за нея, като „Момичето с очи недра“, „Конкуренция“ и др. Пайнер получаваше всеки ден оплаквания от певачките си и феновете им ,че съм ги плюела-тях красивите и талантливите. Смях в залата! Пишех си името там-Анита .Не се криех.По точно бях-ahristova и sineva. Понеже разбирам от музика -това съм учила, пиша добре стихове и още по добре проза, и за разлика от повечето от връсниците си се справям добре с компа особено в сайтове,блогове, форуми станах един вид опасна не само за чалгарите и феновете им.Пайнер спря тотално рекламите на Полина да угоди на …..После спря и участията и.Уж била болна или заета, и ред измишльотини.После се оправда и я настрои, и той, и другите срещу мене та и досега …Има си платени хора за това.Преди да пропиша в нета Полина я бъркаха с Поли Паскова…хи! Но хайде докажи го де.На тия к…..та така им изнасяше, защото просто трябваше да спрат моята реклама за Полина и критиките ми по тяхната некадърност.Трябваше им оправдание пред Полина и феновете и. Не знам тя върза ли се, но феновете и да.Знаеха че не съм libertta в planeta.tv, която след мене я гръмнаха за доста голям период, но не аз, а метълите и рападжиите.Сега я има в окаян вид. Пишех и в други форуми -попфолк де, но и там ме триеха , плюеха и накрая ме заплашиха със съд.Не се изплаших, но Полина настоя да спра.Тя беше вече известна, както и това ,че я мачкаха в Пайнер заради събирани подписки от Галена, Елена, Соня Немска, Райна…под лидерството на Глория. Глото се правеше на монахиня,че Полина и взела Илиья Загоров, а Глото го изхвърли заради парите на Жоро Илиев. Целта бе да се спре тази тактика и това налагане на естествено красивото и талантливо, като Полина, а да се даде приуритет на пошлото,грозното и изкуственото в попфолка срещу, което май само Полина беше.Тя не беше от ония кукли фалшиви в бранша …Мястото и не бе там. И така аз спрях със стиховете си и статиите си в чалга форумите,което беше голям стаж.Имах много материал -над сто стиха само за Полина,но всичко изтриха! Тогава нямах този стаж в нета, както сега и не се сетих да ги запазя,освен малка бройка,които сте чели навярно и тук, а някои ги изтриха с блога ми -sekirata.blog.bg.В буквите ком, откровения ком ,хулите нет,блог беге обърнах на поезия и доста по късно на проза. И така близо четири години.Първите обиди, триене,замразяване на мои профили бяха в попфолк форуми, където и луда, и всякаква ме изкарваха с цел да да спрат рекламата на Полина от мене.Аз какво съм виновна ,че тяхните майки НЕ правеха ТОВА ,КОЕТО МОГА АЗ ИЛИ НЕ ИСКАТ?! И сега в блог беге има три блога -профила на sekirata, sekirkata, cekupama,които не са мои, но с моя снимка. В тези менте профили пак ме плюят. Аз отдавна напуснах чалга форумите им гнусни,отдавна някои поетеси умряха за мене,но мене не ме забравят все още -това е. Ето как излезна ,че ТРЯБВАЛО ДА НАПУСНА И ИНТЕРНЕТА ВЪОБЩЕ,защото пък една такава майка, като мене нямало право да пише ПОЕЗИЯ. Тяхното -краденото най вече било поезия дори и на pin4e,Злата-есен…! Изтривана бях навсякъде особено, където пусках снимки на Полина и песните и. Повтарям, това не бяха точно попфолк форуми, но не и точно поетични.Кой не спазва и досега законите в интернета е ясно.От тогава айсикюто ми, скайпа ми бяха следени зорко макар че не пусках още политически теми. Бяха изнесени мои разговори, лични писма, дори от абеве пощата ми изчезваха мои регистрации ине самоот есен-Злата ,която беше машата и събираше подписи срещу мене и творчеството ми,да ме трият админите-с това си желание им беше омлръзнала.Е как не ,нали като ме окраде, окрадат, трябва да ъсмизтрита-да нямадоказателства.Нои досега признавам Злата плагиатства най добре, взима идеите,темите и си ги обработва с нейни подобни на моите думички.Разговорите от скайп бяха пуснати в нета да се четат от всички, както и анкетата срещу мене на един престъпник от Асеновград, който уж си писал с мене в скайп.Когато поета и админа на хулите нет Хипо-Найден от Плевен имаше проблем с поетесата Силва Гр-dakota, danita тогава разговорите им -любовните бяха изнесени на показ .Нали е било на скайп , а? Моите разговори от айсикю със Злата-есен, която се има за поетесата, а за мене е плагиатка бяха също изнесени на показ в интернета.Така беше пусната и анкета за моето здравословно състояние с обиди и псувни,но…модератори нямаше, а сега ?Дали е пак така?Самата Злата организира подписка за пред админите на блог беге -жалба да ме изтрият и го сториха на 10.02.2009 изтриха ми блог с над 2600 поста. Имаше ултиматум от нея и тези,които я караха да настройва хората срещу мене, да рови в профилите ми и да ме дистанцира така дори от моите приятели, да не вярвам…..КЪДЕ Е демократичността,дискретността на скайпове и айсикюта и . т.н?
И още, и още примери да ви давам ли? И досега съм следена особено, като почна за политика да пиша.Дори във форума на Атака се завряха тези от хулите и буквите ком с подписки,за да ме принудят по същият начин с обиди и псувни,с тормоз да спра да пиша.Дори там правеха и правят характеристика на стиховете ми на поезията ми ,дори там в един политически форум! Е нямам думи! Какво е обяснението? Ясно е -аз преча! На некадърните и на крадците, а Полина пък с красотата си.Тогава…Къде е държавата -имам такъв пост къде ли не?!Няма я. Къде е интернета ни уж български?Дори и в сибира една от модераторките се свърза меко казано с най голямата ми приятелка Елена от София,която още пише в сибира и я накара да ме „засегне“ като ми изтрие над 30 стихчета в рима, които и пуснах на Елена за рожд. и ден. Може и самата Катя -модераторката да ги е изтрила.Поводът какъв бил…Ами било рима и трябвало моят стил на писане да се заличи да се пише разказно стих,като тях .Защото те просто не умеят в рима, не умеят!!!Тези пък ,като ангар, които умеят в рима те пък имат съвсем друг изказ и стил, нямат моя живец и стръв . Продължава се тактиката на триене на мои стихове след като ги окрадат, но стилът ми е различен, личи си и само идеите стават за крадене.Патките не го разбират.Вече пиша в много сайтове и блогове, но по малко,избягвам любовни и еротични, защото тях ми ги крадат най лесно.А борческите и патриотичните както и тези за моето аз,като човек и личност не могат да ги пипнат.Виж прозата е нещото, с което се гордея 100% и затова и по малко пускам. Масово се краде в нета,масово и дори на Ботев ме оприличаваха-че го крада де.Ами неграмотни.Не разбират и това е …Имам неговата стръв и изказ, но не го имитирам.Навярно характера ,емоционалността ми е същата. Но за еротиката ми и другите хумористични мои стихове като–„Малко ромче смукало бонбонче“ -КЪДЕ Е БОТЕВ ТАМ? Евтим Евтимов…този пък хич не съм го и чела. Аз не го харесвам как пише-много е високо, отвисоко изказа му ,не е близо до четеца, до народа.В разказите ми вече няма какво да кажат и затова там ме признават дори такива, като Злата-есен дето само клипчета със стихове прави.ДЕТСКА МУ РАБОТА.Това е плъзнало гледам и в сибир, и в нета, но не го одобрявам.Един стих в клип е ПЪЛНА ИЗЛАГАЦИЯ.ТОВА ВЕЧЕ НЕ Е СТИХ, НЕ Е И КЛИП! Няма го съсредоточаването и въздействието върху четеца.Друго е когато пуснеш стиха си и под него снимка и клип -отделно да са, но на куп е просто УБИЙСТВО НА РЕЧТА И МУЗИКАТА.Така че така станах СЕКИРАТА!След многото ЗЛО КОЕТО МИ ПРИЧИНИХА И ПРИЧИНЯВАТ-чалгари, метълисти и рапъри, поети и поетеси та и местни Плевенчани недоброжелатели и сега издържам,жива съм,което не се нрави на доста хора.
Да съм забравила за ника си секирата?! Ами те „големите“ поети и поетеси ,като pin4e ,esen ,angar hipo, cefulesteven, kalina и цял куп нещастници от Кратунци ,както и на Камелия от bulvite.com тайфата, norass с десетките си никове, в kaldata дето е и модератор и не само там….те и други защо не си сменят никовете? Опитах се да бъда ЖАРАВА-изтриха ме едно време, че съм била крала стиховете на СЕКИРАТА,А ТОВА СЪМ ВСЕ АЗ! Сега съм огън жупел и плам, освен секира.В разказите си съм жупел-официално,но ….пак преча!Сменям си никове от чудо, както и градовете от където съм уж, както и годините си, но това е с цел да ме оставят спокойно да работя в блоговете си,НО НЕ СЕ ПОЛУЧАВА. Даже се бъзикат и турски профили ми пускат, като посетители.Знаят за моят патриотизъм до болка.Не ми се разрешават и групи тук в сибир.Опитах се.НЕ СЪМ ОДОБРЕНА.За да имам тук приятели това е все едно да сваля слънцето.Опарих се и не искам да страдам вече.А мъж приятел -забравете.Веднага и то най грозните жени от сайтове търчат с интриги,хакерства, връзки и туй онуй да ми попречат…Е все тая! Аз не трябвало да контактувам, ДА СЕ РАЗТОВАРВАМ В НЕТА, ЗА ДА СЕ ОТКАЖА ОТ НЕГО.
Нане и Вуте-защо на другия да му е добре?!
Така не става. Няма такъв народ, такава нация не може да просъществува-ГИНЕ!
ТУРЦИ, РОМИ И ВСЯКАКВИ СА ГО УСЕТИЛИ И ЗАТОВА НИ….МАЧКАТ! 

ЧАК ДО ПЛЕВЕН СТИГНА БАБА ЗЛАТА, НА АНИТА ЗА КИРЛИВАТА ЗАПЛАТА!

Златка -Кърджалийската лисица,
дойде да проси от секирата чорбица.
Обиколи в Плевен всички интернети,
разговаря със родители превзети.
Надроби попара яка, вряла
за секирата, дори и два „шамара“!
Тя подкрепа имаше в града,
на Чифтето Кафене в Джамията.
Командирована бе политически,
по въпроси разни и етнически,
на секирата бесилото кроеше,
в училището и в квартала и смърдеше!
Нишани разни на секирата постави,
подкрепа имаше от Плевенски злобари.
Намериха се нейни дружки,
нагостиха я със запръжки,
свинско уж не консумира,
но си пожела секира
за Коледа по „християнски“
да свърши с нея най погански!



ТИПИЧНО плагиатство на лисанка Златка опашатка! : )

Окраде ни, шалвареста туркиньо,
злоблива и ебл…. помакиньо!
Не те е страх от Господ явно що,
в Алах се вричаш и горко…
ти, не посягай не кради,
гръм тебе ще те удари,
рибки ти си уловила
във мрежата си,свила
си всичко що си харесала,
на Дявола си се предала!
Но Господ Българин е,разбери
и на Доган това кажи,
в Кърджали и в Хасково,където
му ближеш з…..а, дупето!
Да не си дошла пак в Плевен,
да упражняваш занаята древен,
секира знаеш как сече,
таквиз кат теб-човек -МЕНТЕ!

БЛАГОДАРЯ !

Моят коледен подарък за тебе, бабо Злато,
е моето стихче, с клипче познато-
Хитрата Лисана Самичка Остана

В зелена горичка
зайче със лисичка
тъй се заиграло,
че не осъзнало
как на таз лисана
се хвана в капана!
Доволна и щастлива,
бърза и скоклива
дарила го с прегръдка,
но мислила за мръвка!
И спряла тя играта
под дърво в гората,
зъбките си впила
в крехкото му тяло
за нея закопняло.
Не се примирила,
а се озверила!
Тръгнала да търси
друго зайче тя,
гората претърси,
но нигде не видя
такова красиво,
наивно и мило
добро същество,
като зайчето!
Сама под дървото
лисана остана
и мисли, умува
какво бе, а стана,
че зайците вече
тъй захитряха,
умници големи,
лисици станаха!

ЩОМ СЪМ СЛЕДЕНА, КОПИРАНА, ЗНАЧИ СЪМ ХАРЕСВАНА :))
Какво ли не се прави в днешно време за слава и пари, esen, нали?

Ако…ако…ако…ако…
(секирата)>>Ако…..
Aко те обичам както слънцето луната.
Ако те целувам както вятърът листата.
Ако ме заливаш както морските вълни заливат кея.
Ако в мене виждаш нея.
Дали ще съм щастлива?
Не става!
Туй моето сърце не позволява!
Ще искам слънцето с луната да се слее.
Ще искам вятърът с листата да запее.
Солената вода в нас да пропие,
болката от миналото да измие.
© Всички права запазени.
Публикувано: 2006-07-12
http://bukvite.com

14:43 – Ако
Ако любовта е самота
дали ще искам влюбена да бъда?
Ако във съня е пустота
дали ще искам да заспя отново?!
Ако навън е само красота? –
Кажи ми как очите да затворя?
Ако светът е свобода –
ще има ли за нещо да се боря?
А ако няма в мен борба
така излишно ще ми е и да говоря…
Автор: esen Категория: Изкуство
Прочетен: 32 Коментари: 1
13.09.2007

Ако…
Ако цветята проговорят
ще ми докажат твоята любов.
Ако облаци в небето спорят
ще ми разкрият пътя нов.
Ако със вятъра ти долетиш
и нежни думи ми шептиш,
тогава птица аз ще стана,
ще полетя и ще те хвана,
там горе в небесата сини,
където чакаш от години,
премръзнал и самотен, цял,
ти, ангел мой, небесен, бял!
13.09.2007
sekirata

АКО…
Ако поискам от раз ще ти покажа
къде зимуват раците, о, мила!
Ако поискам на всички ще докажа,
къде лика си истински си скрила.
Ако поискам ще летя на воля,
ще гледам долу твоята неволя,
ще пея, ще се радвам на света,
кради ме, от туй няма да умра!
13.09.2007
sekirata

 

 

В blog.bg МАФИОТИ ИМА, НЕ СА ЕДИН НИ ДВАМА, ТРИМА

на sunflower
от http://blog.bg

Мая, Маичке „красива“,
забрави за мене, слива
беше и такваз остана,
елементарна, куха, яма
за наивни животинки,
разни твари и гадинки.
С мен не можеш се пребори,
в „откровения“ умори
някаква жарава -ник,
но тук си никоя. На шик
се правиш с фалш, менте
и плегеядство, не за сефте.
Разбраха всички колко струваш
защо на свястна се преструваш.
Я се вижте във избрани,
все лъжкини сте събрани
със любовниците ваши,
бъркате такива каши
че свят да ми се завие,
но аз ви знам, менте сте вие.
А ти нямаш капка срам,
аз не мога да ти дам,
туй що майка ти е забравила.
Такваз на никой не си мила.
Нямаш и талант, моме,
ти и с мен се заяде,
с дъщеря ми се сравняваш,
погрозняваш, изпростяваш.
Всичко знам за тебе, мила,
за свитата ти тук кирлива,
данни, буквички преправяте,
на първа линия се оставяте,
само вас тук да четат,
с риск от вас да се гнусят.
Разни трикове, похвати,
употребяваш ти, егати
злобната жена!
Кой те качва…..на върха? :))

ИСТИНАТА, ГОЛАТА ИСТИНА

Пет човека със по десет ника,
представляват блог-сайтовският“колектив“,
жена със чужда кръв -„велика“,
води тоз народ злоблив !
Че малко беше ни пет века
и днес ви водят за носа,
ближете им нозе, геврека…
чалми сложете на часа.
Но живеете в София,
идете там във Кърджалия,
идете в Хасково, където,
ще ви насинят дупето.
Крадете всички, то се знае,
но има кой туй да познае,
лъжете себе си, не мен
или пък някой стар ерген-
пиян, залян, алкохолик
или отписан политик.
Поетеси-алкохолички,
болни души, пернати птички,
събирате се по мазите,
квартирите и механите,
пишете се поетеси,
а всъщност луди сте, метреси.
Секирата ви е виновна,
била луда и любовна,
а вий това го практикувате,
със чуждите мъже мърсувате.
Защо ли вярват ви админи,
нима показвате бикини
или невежи са кат вас?
О, вие просто не сте в час!
Не ще командвате парада,
друга чест на вас се пада,
да се тешите една друга
и да си сменяте съпруга.
Сами четете се, безумни,
празноглави, плиткоумни,
с злоба, завист, лицемерие,
посадихте недоверие.

Ето защо тогава 2009 ми изтриха блога -най големият в блогбеге,хората ме обичаха и си кореспондирах с тях, после хората бяха спряни с уговорки ,а накрая февруари2009 изтриха и блога ми,та и на Полина и другият на жупел за проза.Сега ми ги върнаха,но не е същото,хората ги откъсват от мене…и всичко става чрезтехника компютърнаи електронна,така се ръководи всичко,кой  и кои го налагат ясно е тези с власт и пари! Тези с книжните носители се самоуспокояват ,а и пречат на нас в интернета,толкова са заблудени и се имат за големите поети и поетеси! Ало….защо Ботев не си продаваше стиховете да си купи оръжие на дружината,защото не се е четялото гава? НЕ! Защото самата търговия с книжки,душата на твореца-явно е крадено щом се продава,самият процес на търгуване на души е ПРОСТИТУЦИЯ! Не е и бизнес! Как не ги е срам тези ,просто не ми го побира главата! А корите проститутките,които продават плътта си,вие продавате своето аз-духа си?! Особено тук в Плевен гледам Лалка,Таня,Найден… ,та и в Ловеч Ани и др. да не говорим пък в турските и помашки райони какво става! Отвратена съм, меко казано!

 МАХВАМ РЪКА И ОТМИНАВАМ, ЛОШОТО ЗАБРАВЯМ

danita,dakota и.т. н.
Искам тук да те поздравя с ЧНГ !
Ти също не ме обичаше,
но си го изказвала по толерантно, по интелигентно, по….
Никога няма да забравя машинациите с моят блог тогава,
когато ти стана dakota и дойде в блога,
тогава когато ме елиминираха и почти скриха от този блог.
Тогава имах около 800 постинга, но пусках по десетина на ден.
Кого изплаши това ? Твоите хора от http://bukvite.com,
начело с pin4e и няколко твои обожатели -меко казано.
Пиша това, защото новите тук нищо не знаят.
Наложи се тогава след толкова постове тук да започвам всичко отначало,
да се доказвам, да се отбранявам
от създаденият ник тук на кирилица-секира,
с който kalina, esen, comfy, pin4e, vesilina
и още няколко мъжаги ме имитираха меко казано-
http://cekupa.blog.bg/viewpost.php?id=4325
Повечето , мъжете най вече те обичаха,
но тук няма да ти правя характеристика.
От всичките мои врагове въпреки,че звучи парадоксално
ти излезна най културната, най възпитаната и интелигентна.
Стилът ти на писане е ОСОБЕН,
много близък до чужди западни
и затова най вече аз не те четях,
а не защото най вече мъжете от bukvite.com и hulite.net
те създадоха, лансираха и още…за да ме унищожиш.
Като жена ти свалям шапка, всички мъже бяха
и някои още са луднали по тебе,
като моят градски Найден-Хипо,comfy….
и важни особи от http://bukvite.com
Поздравявам те и ти стискам ръка,
като жена, не като поетеса!

***

dakota,казах ли ти, мила,
че в „bukvite..“ са все пройдохи-
надути пуяци, горила
една ги води и за трохи,
продават си честта, главата,
тежък грях и срам посяха.
Днес вилнеят бесни, лесни,
в сайтовете ни чудесни,
прости глави и кратуни,
не човеци, а маймуни,
управляват нашето слово,
получават наготово,
всичко, та дори и теб.
Що предаде им се? С теб
последен танц те изиграха,
в кръв се давят, освирепяха.
В „otkrovenia…“ ни заклаха,
скандали зреят там,заплаха…
така го сториха и в „hulite..“
тез от Кратунци със потурите.
Но в блога още те обичат,
дори от „bukvite..“ тук сричат,
ще трябва като тебе аз,
сега или в среднощен час,
друг ник да си избера,
така по лесно ще умра.

1. innko – Само така!
14:01 Извиси се над пошлото. Успех!2. nikita6864 – хаха :))
15:57 на Дакота аз ще пожелая,
по-малко да се прави на умряла,
по-малко да краде, че Джони Добс
пасти да яде :))))

3. sekirata – Аз съм от началото на 2006 в този блог
19:24 innko – Само така!
Извиси се над пошлото. Успех!

Всичките дето се заяждат дойдоха тук след мене.Месец след идването ми тук
ме усетиха и хоп
цъфнаха и започнаха с терора…
Дойдох от http://bukvite.com
Там си бях платила такса за членство 20 лв-тогава, но това не ги сбърка да ме спрат още същата година и да фукнат след мене включително и тук.
Найден-Хипо тогава ме „съжали“ и ме прибра в
http://hulite.net , но след време и за него станах неудобна.

АЗ СИ МИСЛЯ, МИЛА ,ЧЕ ОСНОВНОТО СА ПАРИТЕ.

Всеки очаква да му напълниш джоба…Така се става пОетеса и поет, така се правят книжки, така се и пробутват по книжарниците…..в крайна сметка се ПОДАРЯВАТ.

Така е и сред певците и певиците,
сред артистите…
ТАКА Е В БЪЛГАРИЯ!!!
Дъщеря ми е ярък пример за това.
Не дава пари и е в девета глуха.4. sekirata – Като жена Силва Грийн (dakota) е страхотна
19:29 nikita6864 – хаха :))
на Дакота аз ще пожелая,
по-малко да се прави на умряла,
по-малко да краде, че Джони Добс
пасти да яде :))))

Побърка всички мъже в интернета и в поетичните кръгове.Връзваше им тенекия на всичките, подиграваше се с тях, а си оправяше работата с големите , тези с власт и с дебели портфейли.
С мене се подиграваше фино, типично по американски.
Каквото съм чувствала това съм пишела.Разбира се,че поезията трябва да извира от живота. И какво, да пиша за ВЪЗДУХА ПОД НАЛЯГАНЕ, както haramiq и повечето уж модерни поети и поетеси?!
Моят любим поет Никола Вапцаров метреса поетеса го уби- „Кажи Доре, става ли поне за поет, да му помилвам живота?“
-Не, не е поет-драскач е“
Злобна поетеса-метреса, която не можа да се доближи до поезията на Вапцаров дори с един милиметър.Остана си там при Слънчо, Зрънчо,Скрежко, Снежко, Заю Баю…
Същата …….а бе и Елисаветата.
Не искам да се сещам , че ми става зле.
Заради такива…метли в БАН са приели промяна в българската поезия в посока на чуждото и некадърното, дори без точки, запетаи, главни букви се и ще се пише. Има засега една мацка уж поетеса,която пише в интернета гола в еротични пози.
Ех, защо не възкраснат нашите герои и велики поети!

ТАКЪВ МИ Е ЕЗИКА,ЗАТОВА МЕ ТРИЯТ И НЕ МЕ ОБИЧАТ ТЕЗИ,КОИТО ЗНАЯТ КАКВИ БОКЛУЦИ СА И КРАДЦИ! 

ПОВТАРЯМ -НАРОДА СИ ОБИЧАМ,
НО НЕ И ТАЗИ ИЗМЕТ, КОЯТО Е ПОВЛЯКЛА
СЛЕД СЕБЕ СИ ДОСТА БЪЛГАРИ!!!!!!!!!!!!!!
В ТУРЦИЯ И СРЕД ЦИГАНИТЕ БЪЛГАРИТЕ
ИЗОБЩО НЕ ПРЕДАТ,
А В БЪЛГАРИЯ ТАЗИ МИРИЗЛИВА СГАН
СИ ПРАВИ КАКВОТО СИ ПОИСКА,
ЗАЩОТО ИМА ДУПЕДАВЦИ,
КАТО ТЕЗИ ДЕТО МЕ НАРИЧАТ КРАНТА
каква или не още.
Колкото до моите творби,
чуйте ме вие от хулите най вече.
Знам че и вие с блог беге сте тук.
Вървете майната си ,защото
ВАШЕТО МНЕНИЕ ИЗОБЩО АМА
ИЗОБЩО НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА,
А ДРУГИТЕ ИМАТ ОЧИ И УШИ
И МОЗЪК ЗА РАЗЛИКА ОТ ВАС,
МОГАТ ДА ПРЕЦЕНЯТ КОЙ Е
ПРОСТАКА!ВИЕ -ЕСТЕСТВЕНО,
ВИЕ НЕКАДЪРНИ КОПЕЛЕТА,
НАЧЕЛО С ХИПО.
МЕНЕ ЕДНА ОТ НАЙ ГОЛЕМИТЕ
ПАТРИОТКИ !

МРЕТЕ СИ В КОЖИТЕ!

sekirata 2009 

 

И ТАЗИ ГОДИНА СЪЩИТЕ ПРОДЪЛЖАВАТ,НО С ДРУГИ ПРОФИЛИ И НИКОВЕ!

Този господин,на който всички са му виновни,че не може да си купи нов живот,защото вече е старина и то пропита с корупция,връзки имошенничества,но имал талант-уби се да се хвали с научните си трудове и да обижда нас простосмъртните за каквито ни има, а и мен! Астролог бил апостолов либили се шири навсякъде винтернета,от скука.Бил доволен от себеси имал всичкопостигналвсичкоамикводиришвнетабедраги,значити е скука илипросто страх от наближаващатасмърт-не можешя спряникойнеможеда я спре ,нито с пари,нитос връзки-ТАМ ВСИЧКИ СМЕ РАВНИ,НЕЩАСТНИКО!Ето част от бисерите му помене,самочаст.Всибирбеге не се яде с мене,но ми се представи с други профили и ми изтръгна данните рожденните,магии ли прави нещастникът?!

 

23.07 05:06 – Ей, дрисло провинциална!

 

 Име:
Апостол Апостолов
Възраст:
55
Пол:
мъж
Град:
София
Професия:
писател
Интереси:
литература, астрология, музика

https://i0.wp.com/blog.bg/photos/profile/94001.jpg

от: apostapostoloff        За постинг: И СЪЛЗАТА НЕСПРЯЛА ДА СЕ ЛЕЕ?ЩО ЛЕЕНЕ Е ТОВА,НА ЕДНА СЪЛЗА?!

 

Какво общо има моята публикация „МЕНТАРДЖИИ“ с теб ма, мършо? !

много искам
да спя с теб!

Изпратено: 30.06 08:20 От: apostapostoloff
Изтрий | Отговор

няма ли
да издваш към София, та да спя с теб?

Изпратено: 30.06 08:19 От: apostapostoloff
Изтрий | Отговор 

 

Ти ще ме наричаш „старче“. Аз съм на 55 години и съм в развета на силите си, а ти си една 67 годишна дърта мастия, която на всичко отгоре е и побъркана.

 

 Хич не ме е еня за твоя личен форум, идиотко. И не ме обиждай, защото ще ти еба майката от главата до краката, боклук нищожен. Да ти кензам в минетчийницата смрадлива! Курва плевенска!

 

Одобри | Изтрий

Нищо подобно! Аз съм добър и порядъчен човек и отсега ми е отредено място в рая. Защото ощастливих повече от 1000 жени като им скъсах путките от ебане. Ама ти не можа да намежеш, защото си тъпа и откачена шминдра!

Изпратено: 12.08 05:26 От: apostapostoloff
Изтрий | Отговор

ето какви ги върши в сибир беге,а там се пише също и константин астролога
20.08 00:21
vij kakwi gi pishe v sibir.bg
АСТРОЛОГИЯ И СЕКС A+ A- Написана на : 2013-06-18 08:56:02
АСТРОЛОГИЯ И СЕКС

С КОГО И КОГА?…

Да си на една емоционална и една сексуална вълна с някого са две съвсем различни неща! Можи би ви се е случвало представител на противоположния пол да въплъщава всички черти на характера, които ви отблъскват и въпреки това да ви се иска да му разкъсате дрехите. А, знаете ли, че сексуалното привличане между двама души зависи и от техните зодиакални знаци? Защото представителите на всяка зодия имат определен сексуален темперамент, който няма как да съвпадне с този на всеки човек.

Според астролозите, има зодии, които страхотно си пасват в леглото и такива, при които, въпреки любовта помежду им, интимните ласки куцат. Затова, ако искате да разберете с кого ще правите страхотен секс и с кого не, научете повече за сексуалната съвместимост на вашата зодия. Ще научите и куп други неща за вашия интимен живот от личния си рожден (радикален) хороскоп. Широко известен факт е, че у нас най- добрите и достоверни хороскопи можете да получите от http://www.SuperAstro.net .



АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

http://www.SuperAstro.net 

 

e-mail: blog@investor.bg

 

Контакти Инвестор.БГ АД

 

София 1540

 

бул. „Брюксел“ 1

 

тел: 02 / 812 98 10

 

 Адрес на регистрация: гр. София 1540 бул. „Брюксел“ 1

 

Данни по съдебна регистрация:

 

Софийски градски съд

 

Ф.Д No 5692/2000 г.

 

БУЛСТАТ: BG130277328

Ето и други „приятели“ мои,
сред поетичните среди -голи!
Внимавай sekirata
Изгоних те от хулите и от буквите, и от тук ще те разкарам
Изпратено: 14:53
От: dieselpraovosudie
Изтрий | Отговор
Заглавие:
Коментар:
Изпрати
Мерси че ми разкри слабото ти място-всеки има деца-по гаден съм отколкото можеш да предположиш..и не съм анонимен-така деиствам в реалния живот
Изпратено: 16:40
От: leif
знам ти отношението към децата и ще се погрижа да запозная работодателите ти с ….(сещаи се).
 От: leif–––-www.leif.blog.bg

https://i2.wp.com/blog.bg/photos/profile/25640.jpg

Товае Веселин от Асеновград,авторът на много анкети срещу мен и преправени мои снимки, но в нета ни се осъждат само тези хора с анкети срещу малцинствата,както стана с момчето във фейсбука! 

 

ИМАМ ОЩЕ НЕДОБРОЖЕЛАТЕЛИ,КОИТО НЕ ПОДБИРАТ СРЕДСТВА В БОРБАТА СИ С МЕН,НО ВСИЧКО СЕ ВРЪЩА! АЗ ВЕЧЕ ПЛАТИХ СИ, ВАШ РЕД Е, ОТРОВИ!

ЕДИН ЕДИНСТВЕН ГОСПОД СЪДИ

Не бих нахлула в чужда къща
и да се правя на мъгъща,
да прося чуждо наказание,
уволнение, терзание!
Не бих се правила на репортерка,
пред разни шефове и със „манерка“
по селски аз да се излагам,
на чест чужда да посягам!
Не бих станала дори админ,
свещ бих запалила …Амин!
Лакей на никой аз не ставам,
във този свят човек оставам!
А който всичко туй ми стори,
във службата ми постоянно рови,
във интернета ме следи,
и пред началство ме топи,
използва сила, власт, пари,
сценарии разни и лъжи,
той брат на дявола е, в ада
казан с катран му се полага!
Един единствен Господ съди,
той вижда всичко и се чуди,
защо тук долу на Земята
я няма тази обич свята?!
Защо брат брата си продава,
заради власт, пари и слава?!

Вашият коментар

