С КАКЪВ АРШИН ДА ВИ МЕРЯ?!

https://i0.wp.com/razkritia.com/wp-content/uploads/shadow1.jpg

За жената, която води за носа доста мъже-модове, админи,хакери в интернета и как само тя си знае, но аз съм в черния и списък!

С какъв аршин да те меря?
Злобата ти как да премеря?
Омраза женска е това.
Защо мене си избра?
Не ме вълнуват твоите мъже,
не са за мене те, поне
това го разбери!
Не ме мрази!
Не ме дразни!

http://vbox7.com/play:d9c4b2da

и ….

Интриганти, плагиати,
развратници -грозни, космати,
днес с поезията мърсуват
и на Дявола слугуват!

Тази сутрин мафията са пияни,
от бала с маски нощен са заляни,
поезия не правят, а крадат,
издават крадено, поезията сквернят!
Бал с маски -ама че пародия,
водачът им каква е зодия,
човек ли е или вампир
с кръвта ми храни се, подир
ще гледате на тези края,
възмездие ще има зная.
razputin и още няколко пияни,
от черна злоба са заляни,
в нета ровят се, мърсят,
вмирисаха го и тровят
живота на невинни хора,
интригантстват без умора!
Маските им тъй отиват,
добрите сайтове затриват,
а …… сайт взел е дал,
като тяхния …ал!

https://i0.wp.com/i70.photobucket.com/albums/i84/Harpelady2003/mask.jpg

Като……

11.08 04:07 – Аз пък съм влизал в…..от:

apostapostoloff 

Ти …..е проклето, ще ти посиня д….о! Спри да ми пишеш мръсотии! Елементарно …о същество,не ровя се в таквоз  л…о!!!

Не пиша за пари и слава,
интелекта мой това не позволява.
Оценките не ме вълнуват.
Знам произведенията ми колко струват.
Искам да съм полезна,
с поезия да разтоварвам,
който хич не ме харесва
не искам да го натоварвам.
В демократична сме държава,
на българина трябва
свобода и право да се дава.
Спокойствие ми дайте
да пиша , да творя,
да бъда, да съм добра,
не ядове със някои да бера.

 

ПУСНЕТЕ МИ ФОРУМА НА ЛИЧНИЯ МИ САЙТ,ЗАЩО МЕ КАРАТЕ ДА ПРАВЯ НОВ?!
Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, root@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.
Apache/2.2.22 (CentOS) Server at cekupama.forumi.be Port 80

 

Вашият коментар

