СЕБЕ СИ СЪМ И ЩЕ БЪДА, НЕ МОГА И НЕ ИСКАМ ДА СЪМ ДРУГА

https://i1.wp.com/m.sibir.bg/uploads_bg/img/0138694/img_138694_2369931_l.jpg

Я погали ме по косата
и тази-истината свята,
кажи я за пореден път,
а аз не ще опра до съд!
Димитровци разни се пишат
и на старо ми миришат,
тез анонимни в интернета
защо труд правят си, ментета
бълват, пост след пост
и мен таксуват ме кат гост?!
Кой крив ви е бе,спамаджии?
Кой крив ви е бе,обирджии?
На кръст два реда ваши нямате,
уж гоните ме,а пък бягате!
Мъже страхливи не признавам,
жени снобки не познавам,
себе си съм и ще бъда,
правя си весело от тъга.

Ти дет гониш ме недей лъга!

Вашият коментар

