НЕ СПИРАМ ДА СЕ БОРЯ И ЖИВОТИНСКОТО В ЧОВЕКА МОРЯ

https://i2.wp.com/s017.radikal.ru/i414/1307/16/d139e06fc931.gif

 

Какъв живот!
Живот на сноб!
Що за хомот?
Нима съм роб
на свойте братя и сестри,
които чума ги мори?
Мори и мен, души, залива
и честни мозъци затрива,
не спира да руши душата,
нима това ми е съдбата?!
Не спирам да се боря, споря
и животинското в човека моря,
но как кажете ми сега
сама ще мога туй да спра?
Дори в семействата ни ровят,
мърсят до болка и ни тровят,
децата ни убиват, морят,
добро не искат да им сторят.
Господ Бог не ще прости,
души безлични, хора зли!
Къде човешкото остана?
От някои съм аз презряна –
лешояди миризливи
и хора с мозъци изгнили.
Не ме боли, усещам мраз!
Коя съм? Ничия за вас!
Човек съм и ще го докажа,
истината ще покажа
на всички в сън дълбок заспали,
кое разбрали, недоразбрали,
а после нека да горя,
на кладата да изгоря,
щом участ зла на мен се пада,
щом туй за някои е награда! 

https://i1.wp.com/s003.radikal.ru/i204/1307/0b/aa03408bbc92.jpg

 

ЕЙ,ГАДОВЕ, ПУСНЕТЕ МИ ФОРУМА НА ЛИЧНИЯ МИ САЙТ,ЗАЩО МЕ КАРАТЕ ДА ПРАВЯ НОВ,НЯМА ДА Е НА ВАШАТА ПАК ЩЕ ИЗМИСЛЯ НЕЩО,ЗЛОБАРИ!ЗНАМ ЧЕ СТЕ И ТУК В СИБИР И ВСЯКЪДЕ ДЕТО СЪМ,РЪЦЕТЕ ВИ ЩЕ ИЗСЪХНАТ!
Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, root@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.
Apache/2.2.22 (CentOS) Server at cekupama.forumi.be Port 80

 

 

Вашият коментар

