НЕ МОЖЕШ ДА БЪДЕШ НИКОГА МОЙ

БЪЛГАРИНЪТ-СЕКС МАШИНА!!! 

https://i1.wp.com/images.webcafe.bg/2010/09/14/%EC%FA%E6,%20%F1%E5%EA%F1/618x346.jpg

Недей да ме гледаш с такова желание,
за мене това е цяло терзание!
До болка обречена от теб отречена
сълзи си пия, страни си мия
с роса в тревата полегнала цяла.
Не искам отплата.Нека съм бяла!
Знам че друга тебе обича,
знам че друга по тебе тича,
търсиш това,което имаш,
от друга жена да го взимаш!
Щастив си с нея,но ти е скучно,
не можеш без нея,а ти е жлъчно!
Харчиш,пилееш,така живееш,
но аз съм друга!Защо копнееш
с мен да играеш? Ще се заиграеш,
но с друга кукла,драги плейбой!
Не можеш да бъдеш никога мой!

http://djani.blog.bg/photos/103828/original/D1(2).jpg

Късметът на sekirata, кучета го яли!
Попада все на …..ци!

Вашият коментар

