НЕ БЪРЗАЙТЕ…да ме погребвате!

https://i2.wp.com/sekirata.blog.bg/photos/70027/64550483bbb1.jpg

Не бързайте да ме погребвате!
Не тичайте да ме обсебвате!
Не се купувам и не се продавам,
вярна на себе си оставам!
Макар че болката голяма
дави ме и цяла яма
пред мен е зинала с уста
поне на триглава ламя,
сили намирам да се боря
със кармата,с съдбата,моря
всяка лоша мисъл в мен
и дяволът във мен вселен
чрез уроки,магии,злоба,
клетви,обреди,прокоба.
Ще го убия,обещавам!
С кръст сребърен,дървен,не падам
пред цяла армия“войници“,
сладникави жени и жрици!
Небето нека се люлее,
над мене облак черен не е
края на света дошъл,
силна съм,не съм…O,Girl!
Не съм,няма и да бъда
подлога нечия,не съдя,
но съдена съм от невежи
със приказки,лъжи,брътвежи.
На този свят безгрешни няма,
това е истина голяма,
който на чуждото посяга,
загубва своето един ден!Бяга
мойта бърза мисъл,
в тез куплети виждам смисъл.
Доказвам истината,смея
на Дявола в очи да се изсмея!
Крепи ме Господ,силата ми блага
и днес стоя,чакам на прага
изгревът на моя ден!
Ще дойде зная Видов ден!
В мен болката души ме,стяга
и не чакам аз награда
във таз война,коята водя
аз пратеник ще изпроводя
до Господ Бог,Исус Христа
и ще чакама сто лета,
морета в планини да се превърнат,
болни деца майки да прегърнат,
мир Земята да залее.
За туй сърцето ми копнее!
О,небеса! О,хора благи!
Светци,оракули,не свади
очаквам аз на таз Земя-
една прашинка от Вселената.
Осъзнайте се,бъдете,
съберете се и помогнете
на майката Земя да се запази
и всички нас Не злото да погази!
Сърцето ми намира сили,
да се боря и за деца си мили!

А.Х.Т.sekirata

Вашият коментар

