НЕДЕЙ ДА МЕ МОЛИШ ЗА МАЛКО ЛЮБОВ!

https://i1.wp.com/m.sibir.bg/uploads_bg/img/0138694/img_138694_1864088_l.jpg

 

Недей да ме молиш за малко любов!
Недей да си с мене толкоз суров!
От страсти треперя,от разум отречена,
за теб съм наречена, на тебе обречена!
Заобичах те в светло,облякох в звезди
душата си гола за тебе,мили!
С крилата на вятъра ще те посетя,
недей да ме молиш за любовта,
която в обятията твои гори!
Сега целуни ме и…замълчи!
Обичай ме…ти!
Но ти не чуваш гласът ми в нощта!
Ти не плачеш,като мене сега!
Глух и ням си за мойта любов!
Тръгнал си сам по свой път-нов!
Болка кове сърцето премръзнало,
не иска да вярва че всичко е минало,
краят дошъл е на нашта любов,
в сянка превърна ме,песен,стих нов!

Вашият коментар

