НАПИСАХ ДЕСЕТ СТИХА АЗ ЗА ЧАС ПОД ДЪЖДА НАВЪН ЗА ВАС-

https://i0.wp.com/m.sibir.bg/uploads_bg/img/0138694/img_138694_1947043_l.jpg

Нали искате така
стихове да ви редя,
да се учите на рима,
не е за мене виста прима.
Думи говоря, пиша в рима
и любовта ми тъй незрима
пак римувано изказвам,
даже приказки разказвам.
Истината в мен красива
от душата ми извира,
туй на някой не се нрави,
да ме забрави, изостави…

Музика и текст на песните-А.Х.Т. sekirata 

Пеят две мои ученички-Паола и Полина- дъщеря ми и един мой ученик Ради.Това е изписано под самите клипове в http://www.youtube.com

Вашият коментар

