МРАЗИ МЕ, НО ТИ ОБЕЩАВАМ….

https://i2.wp.com/ludatata.blog.bg/photos/40440/Really-love-you.gif

Мрази ме!
Не те моля, но ти обещавам,
че вярна няма да ти бъда,
не вярвам в любовта,не я признавам,
не съм Дездемона, ни Буда.
По друга гаснеш във нощта
и денем сваляш и слънца.
Пътя с теб не ще да продължа,
знам, сама ще издържа!
Не твоя спътница съм във живота,
това решение е мое, а не нота.
Нуждая се от нещо друго,
желая истинска любов и чудо
да ме навести за миг поне,
не ставам аз за кашкавал пане,
нито пък рибка, сом,шаран, таранка,
не обичам да съм в сянка!
Любов „надиплена“ аз не раздавам,
като Берчева в стиха,
фалшива обич не признавам,
калинка съм, а не бълха!

 

Не ме гледай така,
не съм ти жена,
няма и да бъда,
не ходя по ръба!
Дори да мечтая
какво искам да зная,
но не и това…..
….секирата!

Нямам време да мразя хората,
които ме мразят,
защото съм толкова заета да обичам хората,
които ме обичат!

Вашият коментар

