ЛЮБОВТА НЕ СИ ИЗМЕРВАМ В СТИХ

https://i0.wp.com/jpg-lyubov.ru/_ph/97/2/543855087.gif

Не  ще те моля за любов, за песен,
защото твоята е тъй позната,
до мен да стигнеш пътят не е лесен,
не ще ти определям срок, година, дата.
И като всяка поетеса гледам аз звездите,
броя остатъка от дните, но не мечтая
за нещо дето знам че не е мое.
Магии аз не правя и не бая,
твоето остава твое!
Любовта не си измервам в стих,
нито в сладникави две думи три,
свалила слънцето за теб-не бих
го писала и посветила. При
теб ще дойда в нощ безлунна,
пък нека ме изкарват…блудна!
Ще се притисна притаила дъх
на любовта сока горчив ще пия,
ще пия жадно прималяла,
ще се топя във тебе цяла!
Ще се изправя после и в позлата
тогава ще изгрей луната,
ще ме гледаш с луд копнеж,
ще се опиташ да ме….спреш.

Вашият коментар

