ВСИЧКИ СМЕ СМЪРТНИ

Няма да ти кажа
дали те уважавам,
няма да те моля,
на колене не падам !
Ще чакам !
Ще се надявам !
Ще се моля,
аз на моя Бог –
могъщ и строг.
Не съм убийца,
нито пък джебчийка,
не съм престъпница,
нито зла жена,
но моята съдба,
това избра.
Белязана съм.
На много поколения
изплащам греховете,
греховни изтъпления,
деяния и прегрешения.
Душата ми е чиста
и грях към тебе нямам,
на никой не посягам,
но инстинкта в мен говори
и душата ми се бори,
щом нападаш я така
без причина истинска.
Нека Бог да е съдник,
за мене си мръсник!

На leif  – Веселин от Асеновград 

https://i0.wp.com/www.picvalley.net/u/123/30621_520.GIF

 

 

На leif – Веселин от Асеновград
leif.blog.bg

На leif – Веселин от Асеновград
leif.blog.bg
Това е „човекът“ от Асеновград- Веско,който със Златка Кърджалийска ,
Хасковска 2009г се бяха заели да ме сринат,дори идваха до Плевен
използвайки наши ученички ,като бившата знаменоска на „Ст.Заимов“ Деница!
Той беше пуснал анкета в нета с преправени мои снимки,което е подсъдимо,
публична закана да види сметката на Полина,ходил е и в Димитровград-Пайнер,
освен в Плевен.Съден е бил, така ми каза братовчед му,
дори чрез него съм получавала не само писмени заплахи и. т. н.
Много съм видяла,преживяла, така че НЕ СЕ ПРЕДАВАМ,ЯСНО,
не ще ме уплашите?! А И След като посегнахте на децата ми….
ПОЗНАЙТЕ! НЕ САМО ГОСПОД ЩЕ ВРЪЩА!
Една Симона бивша наша ученичка
беше принтирала всичко,което пишех в попфолк форумите
срещу попфолк изпълнителите,а и за Глория и Райна.
Защо точно на нея познайте!
Ами професионалист музикант съм,разбирам,
но това и досега чалгариките не го проумяха, хем чуха, видяха!
Тогава ме изтриха от блог беге и сега продължават,
използвайки тоталитарен начин,прийом –
събиране подписки с повтаряне на подписи и без никаква идентичност!
Сега неговият тартор Стефан- разказвач
се ожени в Плевен,живее с една…Плевенчанка!
Та на cefulesteven.blog.bg другите му пускат
постовете в нета, а защо не и пишат…
Но никой не събира подписки срещу тях,
не защото са най добрите-НЯМА ЕТАЛОН ,
а защото няма на какво да им се завижда!На какво?
На интригите,злобата и сплетните ,кройките ,които постаянно кроят?
Когато не можеш си трай, не рови в другия,ще ти се върне,знай!

И досега имам проблеми в нета!Изтирвана съм масово, блокирвана,
особено от литературните сайтове-обадил се някой,
оплакал се събрал подписи на тайфата си и готово-
админа кляка,особено ако пък има и някоя по засукана ,
лесна мацка,защо не и ученичка?!
Запомнете -Няма еталон за поезия, проза….Всеки си има ,би трябвало да си има СТИЛ, ИЗКАЗ.
Там срички, стъпки….това е зубрашкото,правила,канони..На душата ЗАКОНИ ,КАНОНИ НЕ СЕ СЛАГАТ!
И чувствата, живота си И в стих,проза,статии не продавайте,
не правете бизнес с него,пари де….!!!
Христо Ботев да не е писал за пари бе, мозъци ?!
И не само той. 

Вашият коментар

