БЪЛГАРКА

 

https://i0.wp.com/sekirata.blog.bg/photos/2494/o_1188725349_vankan.jpg

 

Очите Ми прозрачни са воали,
сърцето Ми е  от кристали,
във вените Ми кръв бушува,
умът Ми бистър не сънува!
ЖивеЯ  във реалността,
за тебе аз съм най добра,
красива, истинска жена,
родена, чиста Българка!
Пея,смея се, обичам,
вярвам в себе си и йощ
Българка Се аз наричам,
с чиста вяра, сила, мощ!

Този път няма да пиша,какво съм открила,което ме е засегнало,защото това и чакат тези някои….няколкото.Ако Господ прецени,нека Ви прости! Аз прощавам,не съм Господ и нямам право да наказвам,а той си знае работата. Всеки сам си сърба попарата,това не е валидно само за мене, ДРАГИ!

 

https://i1.wp.com/m.sibir.bg/uploads_bg/img/0138694/img_138694_2101059_l.jpg

 

 

 

Вашият коментар

