БЪЛГАРИТЕ КРИТИКА НЕ ТЪРПЯТ,ЗАТОВА СЕ ….РАТ!

ЗАПОЧНАХ ДА КРИТИКУВАМ И…

ХОРАТА ЗАПОЧНАХА ДА МЕ НАПУСКАТ!

ТИПИЧНО БЪЛГАРСКО! 

НЕ Е БОЛКА ЗА УМИРАНЕ.

АЗ СЪМ СЕБЕ СИ!

https://i0.wp.com/m.sibir.bg/uploads_bg/img/0138694/img_138694_1975077_l.jpgНима мислите,че тъй ще ме изплашите,
напротив доказвате че ровите,тарашите….!
Истината не обичате щом лоша е за Вас,
а аз показвам пътя правилен за Нас!
Не ме разбирате, а искате да величая
да се превъзнасям, да копая
пръст изсъхнала и почва напукана,
та аз още не съм…сдухана!
Защо искате фалшиви коментари,
защо искате менте похвали,
защо ви кефи по Вас да търчат,
да ви се мазнят,дори да крадат?!
Разбрах защо мен не обичате,
не искате критика, а лошо сричате,
грешно мислите, но не искате това,
да ви казва секира, брадва!
Аз себе си съм,била и ще бъда,
дори без награди,признание,принуда
не ще търпя от хора безлични
за мен ,за поезията наша НЕ лични!

Така се пише стих-
https://i0.wp.com/m.sibir.bg/uploads_bg/img/0138694/img_138694_1973842_l.jpg

А ти mt46,
кой профил ти е това и защо се пишеш така?
Уж приятел мой се пишеш,
но в блога ми слухтиш,миришеш
и с твоето влизане имам проблеми!
Днес ми спряха посещенията след теб,
с теб няма да играя…степ!
Какво ли искаш от една стара жена,
стомана,желязо или просто тесла?!

стихове и клип  А.Х.Т. sekirata cekupama

Вашият коментар

