В МЕЧТИ

 

Изображение

Не ми харесваш, град огромен!
Не ми харесваш ти, страна
наричана боклук огромен,
Анита съм, не съм …Нана!
Далече аз ще да замина,
но не в държава по света
и Балкана ще премина,
над Шипка аз ще прелетя.
След туй ще продължа на Юг,
а после към морето,
не мога да остана тук,
там тегли ме сърцето.
Там има птици на ята,
с чайките ще полетя,
над морето ще се рея,
на свобода ще дишам, пея
с птичи глас и порив, дух.
Вие чухте ли? Аз чух
глас небесен, не е дух,
че съдба ми е това,
да мечтая, да летя!

Вашият коментар

